Gå til innhold

Tv-underholdning i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ensom og forlatt alenemor uten sosialt liv trenger tips til tv-underholdning i kveld. Har ikke ikke bra utvalg i tv-kanaler heller...

Jada, jeg vet jeg kan skjekke tv-programmet selv altså. Håpte bare at noen hadde tips likevel??

:-)

Anonym poster: 9b6cb5e57726160b7a53c6f080bc46d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at det bare er crap på tv i helgene...

Skrevet

Min erfaring er at det bare er crap på tv i helgene...

Æsj, ja, det er det jeg er redd for!

Hva skal stakkars meg ta meg til da? Etter at ungene er i seng er jeg jo helt alene...

Hi

Skrevet

Føler med deg, her er gubben på kveldsskift, så det blir glaning i veggen når guttungen er i seng...

Du har ikke vurdert netflix eller andre nettbaserte film/serietjenester da?

Det hadde jeg gjort hvis vi hadde raskt nok nett her.

Skrevet

Føler med deg, her er gubben på kveldsskift, så det blir glaning i veggen når guttungen er i seng...

Jeg vil også foreslå Netflix eller viaplay. Du kan se så mange filmer du vil og i tillegg har begge tjenestene gratis prøvemnd så dersom du ikke vil betale 79 kr mnd så kan du hvertfall benytte deg av prøvemnd uten å betale noe som helst:-)

Anonym poster: 7fe1a2f02cb78f8dedebf8b985ce851f

Skrevet

Jeg skal få med meg Idol, noe som hører til skjeldenhetene. Må jo se Eirik Søfteland! :)

Skrevet

Fredag er nrk sin aften :) Siste Nytt På Nytt med Linn i dag :)

Anonym poster: 35cc99ac191cbfd872a81c7979b54825

Skrevet

Torrent og en ekstern harddisk er mine beste venner i kveld. Nye episoder med bones, grimm og criminal minds pluss at jeg har ett par nye filmer i bakhånd. ;-)

Anonym poster: c80722df3fe3a79eef940ca7eff1b245

Skrevet

Fredag er jo fabelaktig!! :) Dr Per nå kl 19, idol kl 20 og nytt på nytt 21. Ellers går det alltid en film fra 21-21.30. Koser oss på freddan vi :)

Skrevet

Jeg vil også foreslå Netflix eller viaplay. Du kan se så mange filmer du vil og i tillegg har begge tjenestene gratis prøvemnd så dersom du ikke vil betale 79 kr mnd så kan du hvertfall benytte deg av prøvemnd uten å betale noe som helst:-)

Anonym poster: 7fe1a2f02cb78f8dedebf8b985ce851f

Jeg har faktisk netflix, men jeg er ikke så glad i å se film/serier på den lille dataen min. Bruker netflix mest som barnepike, men kanskje jeg skal kikke litt selv i kveld.

Noen som vil ha æren av å bestemme hva jeg skal se?

Hi

Skrevet

Du vet at du kan bruke kabel og koble pc til tv? Da slipper du å se på liten skjerm ;)

Har blitt fortalt at Suits er en bra serie, men har ikke fått sett den selv enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...