Gå til innhold

Fødekjoler !!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt som finnes. Hjelpes.

Men det er åpenbart et marked for det.

Anonym poster: be6905307aef455a609e41e71172d051

Skrevet

Jeg hadde ikke sånn og klarte da å føde likevel. To ganger, til og med!

Anonym poster: 3eb4ed9e2123cdceeb1bc29a39a4aac5

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor man har et så stort problem med at andre velger å bruke noen få kroner av sine egne penger på en fødekjole, hvis det får dem til å føle seg bedre?

Det finnes ørten hetsetråder om fødekjole fra før. Hva med å passe dine egne saker? Kanskje du prioriterer noe andre synes er teit og bortkastet også?

Anonym poster: 8fad39b9502e33f48a3b00f24707b9cb

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor man har et så stort problem med at andre velger å bruke noen få kroner av sine egne penger på en fødekjole, hvis det får dem til å føle seg bedre?

Det finnes ørten hetsetråder om fødekjole fra før. Hva med å passe dine egne saker? Kanskje du prioriterer noe andre synes er teit og bortkastet også?

Men det er jo så FESTLIG at det i det hele tatt finnes noe sånt som en fødekjole! :D Det er jo kjempemorsomt!

Klart at det blir spøking rundt noe slikt.

Gjest Skofantomet
Skrevet

Skjønner det ikke. Hvorfor i huleste granskauen skal en føle seg fin under fødsel? Altså, uansett hvor pent kledd man er så ser en rimelig jævlig ut i disse timene, kjole eller ikke kjole liksom ;)

Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at det er 1.gangsfødene som vil ha fødekjole.

Anonym poster: 9a6e4e259ff46ffcfa0b268a85432d01

Skrevet

hahaha, jada, mye vits i å kjøpe noe som skal bli nedsølt av blod, fostervann, svette og div andre småekle ting som kommer.. ;) nei da er det faktisk bedre å late som om man er smashing i den flotte blå trøyen fra sykehuset som du ikke har brukt penger på og slipper å kaste etter bruk.. ;)

Anonym poster: 96c1835071b0f045df0bea2ee54b00a0

Skrevet

Antrekket var nå det siste jeg tenkte på da jeg fødte...

Skrevet

Det vil jeg kalle typisk unødvendig, ja :P

Skrevet

Oi, der traff noen en nerve ;D

Skrevet

Oi, der traff noen en nerve ;D

Hvis du med den kommentaren mente at jeg fødte i fødekjole og derfor ble fornærmet, tar du feil. Men jeg synes ikke det er så latterlig, og leser ting her inne hver eneste dag som jeg synes er mye mer tåpelig uten at jeg dermed føler behov for å lage egne latterliggjøringstråder om det.

Skrevet

Dette må det vel være et større marked for i utlandet? Har aldri hørt om noen som har hatt en sånn på seg under fødsel. Men det må være opp til hver enkelt å bestemme tenker jeg.

Visste faktisk ikke at dette fantes jeg :)

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Skjønner det ikke. Hvorfor i huleste granskauen skal en føle seg fin under fødsel? Altså, uansett hvor pent kledd man er så ser en rimelig jævlig ut i disse timene, kjole eller ikke kjole liksom ;)

Argumentasjon er at damene får mer selvtillit til å føde av disse kjolene. Fordi hun ser fin ut. Nope, det er ikke fint med blod, fostervann, urin og lignende på kjolen. Man ser ikke noe spesielt fin ut med store kråkereirer i håret og med rødt hylende ansikt. :D

Skrevet

Kan ikke skjønne hvorfor dere ikke synes fødekjoler er noe??

Selv har jeg funnet en nydelig hvit kjole med sølvtråder og paljetter på brystet. Da har jo babyen noe glitrende å se på med en gang han kommer ut også!! Tenkte egentlig jeg skulle kjøpe matchende sko også, men dessverre orker jeg ikke å gå på sko med høye heler med denne bekkenløsningen... :-)

Skrevet

Det er sikkert marked for dette andre steder. Kanskje fødekjole er like viktig for mange som det såkalte hentesettet? Det er ikke sikker alle sykehus deler ut fødeskjorter heller. Kanskje den fødende må betale for skjorta om hun trenger det. Nå er det ikke alle som ser ut som kråkereir på når de føder heller. Jeg har faktisk født helt rolig uten å rote til håret eller hyle. Så sikkert helt smashing ut, manglet bare den perfekte fødekjolen :P

Skrevet

Jeg foretrakk adams drakt jeg :P selv når jeg måtte gå i gangen for å gå på do,heldigvis var far og jordmor litt mer tilkoblet enn meg ;)

Og jeg er egentlig en litt sjenert person sånn ellers :)

Skrevet

Jeg foretrakk adams drakt jeg :P selv når jeg måtte gå i gangen for å gå på do,heldigvis var far og jordmor litt mer tilkoblet enn meg ;)

Og jeg er egentlig en litt sjenert person sånn ellers :)

Skjønner uttrykket, men ville det ikke vært mer riktig å si Evas drakt? Bare lurer..

Skrevet

Nå skjønner jeg jo hvorfor jeg ble liggende 54 timer med vannavgang, rier og ingen unge, før de tok kniven fatt.

Skrevet

Hadde nå enda kjolene vært fine, men de ser jo værre ut en sykhusskjortene!

Anonym poster: 0a17bfc936febf3001c7c802eb414ea2

Skrevet

Ingen som leste den forrige fødekjoletråden?! Den var knallbra!

Gjest Anybody
Skrevet

Å nei tenkt å finne ut at dette eksisterte først nå! Skulle gitt mye for å få født på nytt nå i en slik en.. Eller nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...