Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #1 Skrevet 3. mai 2013 Ca midt mellom navelen og symfysebenet har jeg kjent ett forsiktig press igår. Det er som om noe blir "dyttet" forsiktig eller "sklir" borti noe. Det er veldig vanskelig å forklare, men det er ikke som fiskehaler eller bobler som sprekker. Kan dette være babyen eller er det bare luft? Er 16 uker på vei og annengangs gravid. Anonym poster: 63c16492577f78287dd726ad6f036422
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #2 Skrevet 3. mai 2013 Jeg kjente aldri fiskehalefølelsen, men heller dunk og en sklidene ting.. Jeg har kommet frem til at det må være babyen.. Hva annet kan det være? Tror ikke det er luft når det er så ofte, og hvor ofte kjenner man luft på den måten når man ikke er gravid? Anonym poster: 914956b9be3008a309d1e00a29d28919
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå