Gå til innhold

Babyen eller luft?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca midt mellom navelen og symfysebenet har jeg kjent ett forsiktig press igår. Det er som om noe blir "dyttet" forsiktig eller "sklir" borti noe. Det er veldig vanskelig å forklare, men det er ikke som fiskehaler eller bobler som sprekker. Kan dette være babyen eller er det bare luft? Er 16 uker på vei og annengangs gravid.

 

Anonym poster: 63c16492577f78287dd726ad6f036422

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente aldri fiskehalefølelsen, men heller dunk og en sklidene ting.. Jeg har kommet frem til at det må være babyen.. Hva annet kan det være? :P Tror ikke det er luft når det er så ofte, og hvor ofte kjenner man luft på den måten når man ikke er gravid? :)

 

Anonym poster: 914956b9be3008a309d1e00a29d28919

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...