Gjest Antarctica Skrevet 3. mai 2013 #1 Skrevet 3. mai 2013 Morsomt blogginnlegg! http://www.evacathrin.com/2012/06/beskytt-barna_9966.html
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #3 Skrevet 3. mai 2013 Jeg er så enig! Lurer på hva som skjedde på veien fra vår oppvekst og den oppveksten vi gir våre barn.. Jeg er nok litt som hun, det er ikke farlig om ungene får prøve seg med både det ene og det andre av klatring og leking, men det er ikke mange som mener det, og man blir fort kalt litt uansvarlig om man gjør det.. Har da lest nok tråder her om for eksempel unger under 18 og spikkeknivbruk til å vite at det blir sett på som idiotisk og nesten bekymringsmelding, og sånn er det i rl mange steder og.. Anonym poster: 0b1afdb86233f0f1f2abae1abdbc8462
Sølvpanter Skrevet 3. mai 2013 #4 Skrevet 3. mai 2013 Jøss, det der kunne faktisk vært skrevet av meg selv! Nøyaktig det samme som jeg tenker og hvordan jeg gjør det. Får helt fnatt av hele curling-generasjonen, men tror faktisk det er begynt å snu litt nå. Synes det er litt mindre hysteri nå enn for et par år siden. På den annen side er det en del elementer som vi ikke er "hysteriske" nok på også da... (bilsikring, bruk av sykkelhjelm (det er altfor få unger og voksne som bruker dette!) ol).
fire pluss en Skrevet 3. mai 2013 #5 Skrevet 3. mai 2013 Så godt att det ikke er bare meg. Mine eldste fikk kniv fra de var 5 år - selvsagt under tilsyn Lærte en fin regel av min far; barn skal ikke hjelpes opp på den første greina. Kommer de ikke opp selv, har de ikke noe i det treet å gjøre. Men la de for guds skyld forsøke helt til de mestrer det. Den regelen gjelder for mer enn bare klatring i trær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå