Gå til innhold

Den mest rørende filmen du har sett?


Anbefalte innlegg

Skrevet

The colour purple,Lion king,i am sam..

Videoannonse
Annonse
Gjest meg&mini
Skrevet

The impossible - Denne er så trist og rørende. Sann historie om tsunamien som traff bla Thailand. Du må se den!

The intouchables - også sann historie. Denne er morsom, fin og rørende. Smilte fra begynnelse til slutt..

 

Skrevet

My sisters keeper

A litle bit of heaven

A walk to remember

 

Anonym poster: bd12e20d92b2309680a42868964f6206

Skrevet

Boys don't cry.

Dancer in the dark

 

Skrevet

The Notebook

PS I Love You

Skrevet

Jeg så "Life of pi" her forrige dagen. Nyyyyydelig film!

"Crash" er også en god grinefilm.

Og "Forrest Gump."

Ååå, det er mange gode! :)

 

Anonym poster: 3b194800d534e8e0afb020c09cd5bac7

Skrevet

Åååh Lillefot og Vennene! :'(

Skrevet

Siderhusreglene

 

Anonym poster: 5cd76e8f98bb9cad6042dc584528e1e2

Skrevet

P.s I love you

Flaskeposten

The vow

Dagboken (the notebook)

The secret garden

 

Skrevet

Ladder 49♡♡

Notebook

Save the last dance

 

Anonym poster: 96409aff4aa31b677f3c77ca06e6718d

Skrevet

Også denne da.. svært få som har sett den. Ingen kjent film tror jeg.

 

Heter Life as a house.

 

Skrevet

Stemmer i med de som sier "The intouchables", fantastisk film!

Og legger også til Requiem of a dream. Egentlig ikke noen god film, og slett ikke rørende på en hyggelig måte men jeg har scener fra den filmen som har brent seg inn i netthinnen og det er nok en av de tristeste filmene jeg noen gang har sett...

Skrevet

Åååh Lillefot og Vennene! :'(

 

Hihi, husker jeg gråt så av den som barn at jeg klatret opp i et høyt tre i hagen for at ikke moren min skulle skjønne at jeg egentlig ikke var gammel nok til å se den... :P

Skrevet

Jeg må innrømme jeg gråter "litt" av Titanic, Edward Scissorhands og City of Angels, generelt alle filmer om vanskelig kjærlighet.

 

The Lovely Bones var også veldig rørende.

 

Av en eller annen grunn er barnefilmer ofte verst, som Lillefot og vennene, The Plague Dogs (Er det en barnefilm???) The Secret og Nimh, The Beauty and the Beast og The Lion King.

Huff...

Gjest Anybody
Skrevet

Frihetens regn

The perks Of beeing a wallflower

Adam

Molly

 

To siste er om nydelige, vonde, såre og morsomme. Handler om at hovedpersonen har asberger og ikke helt forstår eller finner sin plass i samfunnet.

Skrevet

Schindlers liste er nok den som åpnar slusene mest. Når eg ser ho lille jenta i den raude kåpa må eg knipe meg i låret og svelge mange gangar.

Skrevet

The impossible!! Gråt gjennom hele filmen, og gråter like mye gjennom traileren.... Bør sees, sann historie.

 

 

Anonym poster: aab9019a3212fa6a45e767dce4c9394f

Skrevet

Lidenskapens pris.

 

Anonym poster: 25b8359f1a030bed49745b1fb4c7cdda

Skrevet

I am Sam.

 

Jeg stortuter :(

Samme her :( Fin film!

Gjest lykkeliggift
Skrevet

The impossible!! Gråt gjennom hele filmen, og gråter like mye gjennom traileren.... Bør sees, sann historie.

 

 

Anonym poster: aab9019a3212fa6a45e767dce4c9394f

Det ble grining på høyt novå av traileren her også. Herregud, denne skal jeg leie så jeg og mannen kan se den i kveld. Hvis den ka leies da.
Skrevet

Stemmer i med de som sier "The intouchables", fantastisk film!

Og legger også til Requiem of a dream. Egentlig ikke noen god film, og slett ikke rørende på en hyggelig måte men jeg har scener fra den filmen som har brent seg inn i netthinnen og det er nok en av de tristeste filmene jeg noen gang har sett...

 

Helt enig! Hulkegråt et kvarter etterpå - grenseren til kjæresten min var søkkvåt;-) en fantastisk sterk fil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...