Gjest meg&mini Skrevet 3. mai 2013 #27 Skrevet 3. mai 2013 The impossible - Denne er så trist og rørende. Sann historie om tsunamien som traff bla Thailand. Du må se den! The intouchables - også sann historie. Denne er morsom, fin og rørende. Smilte fra begynnelse til slutt..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #28 Skrevet 3. mai 2013 My sisters keeper A litle bit of heaven A walk to remember Anonym poster: bd12e20d92b2309680a42868964f6206
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #31 Skrevet 3. mai 2013 Jeg så "Life of pi" her forrige dagen. Nyyyyydelig film! "Crash" er også en god grinefilm. Og "Forrest Gump." Ååå, det er mange gode! Anonym poster: 3b194800d534e8e0afb020c09cd5bac7
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #33 Skrevet 3. mai 2013 Siderhusreglene Anonym poster: 5cd76e8f98bb9cad6042dc584528e1e2
Kremtopp Skrevet 3. mai 2013 #34 Skrevet 3. mai 2013 P.s I love you Flaskeposten The vow Dagboken (the notebook) The secret garden
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #35 Skrevet 3. mai 2013 Ladder 49♡♡ Notebook Save the last dance Anonym poster: 96409aff4aa31b677f3c77ca06e6718d
AussieAnette Skrevet 3. mai 2013 #37 Skrevet 3. mai 2013 Også denne da.. svært få som har sett den. Ingen kjent film tror jeg. Heter Life as a house.
Ikkenonick Skrevet 3. mai 2013 #38 Skrevet 3. mai 2013 Stemmer i med de som sier "The intouchables", fantastisk film! Og legger også til Requiem of a dream. Egentlig ikke noen god film, og slett ikke rørende på en hyggelig måte men jeg har scener fra den filmen som har brent seg inn i netthinnen og det er nok en av de tristeste filmene jeg noen gang har sett...
CaptainHindsight Skrevet 3. mai 2013 #39 Skrevet 3. mai 2013 Åååh Lillefot og Vennene! :'( Hihi, husker jeg gråt så av den som barn at jeg klatret opp i et høyt tre i hagen for at ikke moren min skulle skjønne at jeg egentlig ikke var gammel nok til å se den...
CaptainHindsight Skrevet 3. mai 2013 #40 Skrevet 3. mai 2013 Jeg må innrømme jeg gråter "litt" av Titanic, Edward Scissorhands og City of Angels, generelt alle filmer om vanskelig kjærlighet. The Lovely Bones var også veldig rørende. Av en eller annen grunn er barnefilmer ofte verst, som Lillefot og vennene, The Plague Dogs (Er det en barnefilm???) The Secret og Nimh, The Beauty and the Beast og The Lion King. Huff...
Gjest Anybody Skrevet 3. mai 2013 #41 Skrevet 3. mai 2013 Frihetens regn The perks Of beeing a wallflower Adam Molly To siste er om nydelige, vonde, såre og morsomme. Handler om at hovedpersonen har asberger og ikke helt forstår eller finner sin plass i samfunnet.
det er berre mordi Skrevet 3. mai 2013 #42 Skrevet 3. mai 2013 Schindlers liste er nok den som åpnar slusene mest. Når eg ser ho lille jenta i den raude kåpa må eg knipe meg i låret og svelge mange gangar.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #43 Skrevet 3. mai 2013 The impossible!! Gråt gjennom hele filmen, og gråter like mye gjennom traileren.... Bør sees, sann historie. Anonym poster: aab9019a3212fa6a45e767dce4c9394f
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #44 Skrevet 3. mai 2013 Lidenskapens pris. Anonym poster: 25b8359f1a030bed49745b1fb4c7cdda
Gjest lykkeliggift Skrevet 3. mai 2013 #45 Skrevet 3. mai 2013 http://www.imdb.com/title/tt1894561/ -Cowgirls N Angels. Må være den aller fineste filmen jeg noensinne har sett. Gud som jeg griner når jeg ser den.
Gjest lykkeliggift Skrevet 3. mai 2013 #47 Skrevet 3. mai 2013 The impossible!! Gråt gjennom hele filmen, og gråter like mye gjennom traileren.... Bør sees, sann historie. Anonym poster: aab9019a3212fa6a45e767dce4c9394f Det ble grining på høyt novå av traileren her også. Herregud, denne skal jeg leie så jeg og mannen kan se den i kveld. Hvis den ka leies da.
Mor di! Skrevet 3. mai 2013 #48 Skrevet 3. mai 2013 Stemmer i med de som sier "The intouchables", fantastisk film! Og legger også til Requiem of a dream. Egentlig ikke noen god film, og slett ikke rørende på en hyggelig måte men jeg har scener fra den filmen som har brent seg inn i netthinnen og det er nok en av de tristeste filmene jeg noen gang har sett... Helt enig! Hulkegråt et kvarter etterpå - grenseren til kjæresten min var søkkvåt;-) en fantastisk sterk fil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå