Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #1 Skrevet 3. mai 2013 En vennine av meg har en bror som har fått en ganske alvorlig sykdom, jeg har kjøpt en en engel til henne . Som tegn på tro at dette skal gå bra, hadde dere satt pris på dette eller blir dette bare teit? Anonym poster: f515ba938fcc6a1b3a105aaeff1a0d9c
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #2 Skrevet 3. mai 2013 Han er da ikke død? Nei jeg ville ikke likt det. Kjøp noe annet, skjønner hva du tenker med en beskyttende engel osv men jeg personlig ville tenkt på døden. Anonym poster: 511cc22f8f41e815ffb879dfd3b3888e
Gjest Hercule Poirot Skrevet 3. mai 2013 #3 Skrevet 3. mai 2013 Nei, ikke en engel! Den står "for nær døden", syns jeg.
DaTuMa Skrevet 3. mai 2013 #4 Skrevet 3. mai 2013 Jeg ville også tenkt døden sånn som de andre her....
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #5 Skrevet 3. mai 2013 Min datter fikk en engel i dåpsgave fra sin super kristene oldemor. Synes det var søtt jeg. Du kan fint gi en engel etter min mening. Anonym poster: aad73144079925cef8af1233a7bea8ae
Von Hertelhofen Skrevet 3. mai 2013 #6 Skrevet 3. mai 2013 Jeg forbinder det med en skytsengel, en engel som skal passe på og våke over broren. Syns det var et fint symbol, jeg
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #7 Skrevet 3. mai 2013 Den står for engel av håp, det følger med tekst på denne engelen. Hi Anonym poster: f515ba938fcc6a1b3a105aaeff1a0d9c
♥Madam Mim♥ Skrevet 3. mai 2013 #8 Skrevet 3. mai 2013 Jeg forbinder engler med vesner som skal passe på oss så jeg ville satt veldig pris på det :-)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #10 Skrevet 3. mai 2013 Da gjør jeg det , er jo godt ment. Hi Anonym poster: f515ba938fcc6a1b3a105aaeff1a0d9c
valkyrien Skrevet 3. mai 2013 #11 Skrevet 3. mai 2013 Vet du om venninnen din liker engler da? Jeg ville ikke satt pris på det, for meg er engler et religiøst symbol.
PintSizedDictator Skrevet 3. mai 2013 #12 Skrevet 3. mai 2013 Jeg ville satt pris på det ene og alene fordi tanken bak er god, og det er det som teller. Det er ikke nødvendig å legge mer i det enn det som er meningen.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #13 Skrevet 3. mai 2013 Jeg har vært kreftsyk. Før jeg visste hvordan det gikk (er frisk nå, "bank i bordet"), fikk jeg en skytsengel av en venninne, som jeg kunne bruke på nøkkelknippet, som smykke, ol. Jeg satte stor pris på det! Anonym poster: 9d6c5cff22aaa2324be44e0b6198eea3
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #14 Skrevet 3. mai 2013 Jeg liker ikke engler, men jeg ville satt pris på tanken likevel, og derfor blitt glad Anonym poster: 377e73c88379ed457988494bb9c0a195
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #15 Skrevet 3. mai 2013 Tanken er virkelig god. (Snille deg!) Men jeg liker kun søte engler (som jeg kjøper selv, fordi jeg samler) og i en slik situasjon føler jeg kanskje det blir litt kleint? Men så er jeg veldig lite troende også, og får litt grøss av feks folk som tilbyr seg å be for meg og sånt (har opplevd det ja, grøss) Anonym poster: 469ccd7fbd85f91ca43f022a8155233c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå