Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #1 Skrevet 3. mai 2013 Funker det altså.. Ned 3 kg på to uker! Super start.. Nå er det bare å fortsette - men dette var motivasjonen jeg trengte! Noen flere som prøver å gå ned noen (mange) kilo? Jeg skal ned 10 til!! Anonym poster: 30c3ed87163c17cfc57194938323c6cd
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #2 Skrevet 3. mai 2013 Når jeg har født tenkte jeg å gå ned 50. Så da er det ketolyse som hjelper Lykke til videre! Anonym poster: 13c055fa395d0d833c4602d6169ff90b
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #3 Skrevet 3. mai 2013 Når jeg har født tenkte jeg å gå ned 50. Så da er det ketolyse som hjelper Lykke til videre! Anonym poster: 13c055fa395d0d833c4602d6169ff90b Har du gjort det før? Jeg lurer veldig på hvordan man vet at man er i ketolyse (heter det det..?)? Kjenner man det på kroppen, eller må man tisse på sånne stix? Og hvor lang tid tar det før man er i ketolyse? Anonym poster: 30c3ed87163c17cfc57194938323c6cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå