Gå til innhold

Hvor ofte bytter du mobil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg hatt min Samsung Wave i 2.5 år. Klarer ikke å kjøpe en ny når den jeg har fremdeles fungerer. Dere som bytter ofte, hva gjør dere med de gamle mobilene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før jeg kjøpte iPhone 4s 1 gang i året, denne har jeg hatt i 1,5 år :)

Skrevet

Bytter når den gamle er kaputt..... Den jeg har nå er 2 år gammel og fungerer supert enda og batteriet er like bra! Bruker ikke telefonen så mye da, kun til å ringe og sende sms med. Telefonen jeg har nå er ikke en smartphone, faktisk ikke touch heller :-)

Før jeg "ble voksen" skiftet jeg vel en gang i året tror jeg, men da lå jo telefonen nesten ikke stille et minutt engang så da ble den jo mye fortere utslitt!

Har egenltig lyst på ny telefon nå, men prøver å fortelle meg selv at jeg ikke trenger det. Eneste grunn til at jeg har lyst til å bytte er at jeg har lyst på nett på mobilen og at jeg har lyt til å kunne dele nettverket med ipaden min når vi er noe sted.

Skrevet

Jeg har brukt å skifte 1 gang i året, men har bestemt meg for å ha denne lenger.

Anonym poster: 7f8340b11802e73375d62b5047f4509a

Skrevet

Ca en gang pr år, gjerne litt oftere. Bruker telefonen mye i jobb, så jeg sliter dem ut.

Anonym poster: c52ebacd8250ef1d44666fa512658dc2

Skrevet

Fikk nettopp ny, den gamle var 2,5 år. Før det hadde jeg vel en i nesten 4 år. Bytter ikke før jeg "må" med andre ord. Fikk denne i gave, ellers hadde jeg nok hatt den gamle 1-2 år til :P

Skrevet

Skiftet ca en gang i året, men har hatt den jeg har nå i 1,5 år. Tenker jeg venter til neste iPhone kommer ut før jeg skifter igjen.

De gangene jeg har kjøpt ny etter et år har noen arvet den gamle.

Skrevet

Skifter når den går i stykker. Min er for øyeblikket 3-4 år gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...