Gå til innhold

Hvor lenge har dere vært her inne på BIM/DIB?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom bim/dib for første gang i 2007, og siden har jeg vært her, dog under opptil flere forskjeliige nick.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden nyttår - skulle bare være her inne en liten stund (med ironisk distanse), lage litt spetakkel også melde meg ut - slik ble det ikke ;)

Veldig mange flotte, morsomme og oppegående damer her!

Når man er sykemeldt og horisontal er DiB god underholdning og hyggelig selskap.

Skrevet

På profilen står det at jeg registrerte meg i 2004, men har vanket her inne siden 2002/2003 da vi planla førstemann :)

Skrevet

Alt for lenge! Vurderer litt å gi meg. Avvende meg og kanskje bruke tiden på noe mer fornuftig... Men vi får se ;)

Skrevet

Begynte å vanke her inne da jeg var gravid med eldste i 2002. Har fått flere etter det og har vært veldig aktiv i mine perioder som gravid. De siste årene leser jeg mye, mye mer enn jeg svarer.

Anonym poster: 709ee03e54e10d14a5501bfb6b250c9c

Skrevet (endret)

Siden nyttår - skulle bare være her inne en liten stund (med ironisk distanse), lage litt spetakkel også melde meg ut - slik ble det ikke ;)

Veldig mange flotte, morsomme og oppegående damer her!

Når man er sykemeldt og horisontal er DiB god underholdning og hyggelig selskap.

Ja, du holdt jo på å velte hele forumet med den tacotråden din ! :) hihi! I like you.. Dont go away! :)

Endret av HeltLykkelig ♥♥
Skrevet

Siden 2005, under forskjellige nick.

Noen veldig fremtredende og kjente og flere ukjente :)

Har også i flere runder ligger på mest aktiv på både BiM og DiB. (er er innmari glad det gikk over)

*nå kan dere luuuure nå*

Skrevet

2007 faktisk :lol: hjelpes som tiden går og at je fremdeles er her.

Skrevet

April 2010, hvis jeg husker rett. Da jeg fant ut at jeg var gravid ;)

Skrevet

Siden høsten 2011, da jeg fant ut at jeg var gravid.

Skrevet

Har vært her siden august 2011, både leser og skriver mye, men mest som anonym.

Anonym poster: 85481c79db1e8bfff1a06e968159fee2

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

August 2009, da jeg var gravid første gang, byttet nick en del, og var mindre aktiv i store perioder.. Først i 2011 jeg startet å bli mer aktiv her, når jeg fikk en sønn som var stille, rolig og sov betydelig mye de første 4 mnd, og jeg holdt på å gå på veggene fordi jeg ikke hadde noe å gjøre ;)

Skrevet

Om jeg ikke husker helt feil så har jeg vært her siden nov/des 2004. Og under samme nick hele veien. Har hatt lange perioder forum fri, men havner innpå her innimellom uansett :-P

Skrevet

Noen mnd i 2006, deretter i gang igjen for et par år siden. Vært tidsfordriv og støtte i en tøff tid før søsken endelig ville flytte inn i magen min og bli der. Føder i sommer, og kan ikke tenke meg å bli her på BIM veldig mye lenger. Tiden er for dyrebar til dette.. :)

Skrevet

På og av sida januar 2010, då det viste seg å ta litt tid å bli gravid. Frå eg vart delvis sjukemeldt midt i første graviditet høsten 2011 har BIM/DIB vore min andre heim, eg vart rett og slett hekta..

Skrevet

Siden juni 2007, da jeg fant ut jeg var gravid med førstemann. Men hadde et annet nick da.

Skrevet

siden 2003. Aktiviteten går litt i perioder da...

Skrevet

Siden våren 2010

Anonym poster: 933687eef790b24ebfccc309201355f3

Skrevet

Siden 2010. Først gikk jeg inn her for å få informasjon og spørre om ting og sånn. Nå kjeder jeg meg om kvelden og kommer inn her få å bli underholdt. Sjelden det skjer da. Herregud, jeg må slutte å logge meg på.

Anonym poster: ccbaddaf4425760b14ba51786090ee38

Skrevet

2004

Anonym poster: 727489ef398f0305b440fbcb92d59449

Skrevet

Siden januar 2006. Er stort sett bare innom som gravid og sykemeldt :)

Skrevet

Vært her av og på siden 2004.da som gravid og fått 2 barn siden den gangen

Skrevet (endret)

Kom hit i slutten av 2007 som prøver.. Om jeg ikke roter fælt nå. Ble til sent 2008. Kom tilbake i 2010 med nytt nick :)

Fått 2 barn siden den gang :)

Endret av HeltLykkelig ♥♥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...