Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #1 Skrevet 3. mai 2013 Når jeg, frem til nå, har sagt at jeg har vært sliten... Da har jeg ikke visst hva jeg snakket om. Jeg er helt kaputt og gruer meg big time til arbeidshelg, for det er så forferdelig hektisk på jobb for tiden. Har hatt mye tungt fysisk arbeid i tillegg til jobben den siste uken. Dette har virkelig påvirket meg negativt, og jeg vet jeg ikke får slappet av skikkelig før mai er over. Jobber egentlig deltid, men pga ønsket om ny jobb tar jeg på meg vikardager på et annet sted i tillegg til vanlig jobb. Må gjøre det sånn for å ha en fot innom om det skulle dukke opp en jobbmulighet der for meg. Men dette tærer på, for pga manglende erfaring i den andre jobben må jeg jobbe knallhardt i forbindelse med de dagene jeg er vikar. Jaja, det er selvvalgt, men pga høyt press i min "virkelige" jobb er det ikke bare-bare å søke permisjon derfra heller. Ønsker meg så sårt en ny jobb, men jeg får ikke napp. Hopper gjerne rett til juni jeg Anonym poster: d1f123202e1ac02e9a8d57e34178b11d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå