Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #1 Skrevet 3. mai 2013 Hadde gledet meg SÅ til å hilse på og treffe x'n igjen. Men han dukket ikke opp. Vi var sammen i mange år, men valgte å slå opp da vi fant ut at en ønsket familieliv og den andre arbeidskarriere. Vi har nå begge fått de livene vi ville ha da, og jeg hadde gledet meg til å møte han for å høre om hvordan det gikk. Til slutt kom det frem at han ikke fikk lov siden jeg kom dit!!!! Mannen er over 30 år og har portforbud... Anonym poster: d6b0645682ee71e93e21d5be00674b7e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #2 Skrevet 3. mai 2013 Noen menn har tøflene stående i gangen og tar de på så fort de kommer hjem. Og andre menn har tøflene stående i garasjen, de er tatt på før de krysser dørterskelen.. Hihi... Anonym poster: 69f37c60ea6a49bbe6e3302f69a4d706
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #3 Skrevet 3. mai 2013 He he litt synd ja. Men sønner det bare. Synd ikke alle damer skjønner at det ikke alltid er begjær eller følelser i luften når man treffer gamle flammer. Anonym poster: d6b0645682ee71e93e21d5be00674b7e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #4 Skrevet 3. mai 2013 Huff, kipt... Han er nok blitt en tøffelhelt.. Samtidig så er det jo bare trist at hans kone føler at du truer forholdet?! Men sånt er det faktisk til tider, tror faktisk ikke det er helt unormalt. Kvinner vet du.... Jeg hadde nok ikke brydd meg om samboer traff eksen for jeg vet hvor mye han hatet henne på slutten, men om det hadde vært en ex han pratet om og som han egentlig savnet osv så hadde det blitt noe annet!! Vanskelige greier det der med exser... Anonym poster: 7447824e8eb632353fad41b613e9bfb8
Musemorbr / Skrevet 3. mai 2013 #5 Skrevet 3. mai 2013 Da var du kanskje heldig at det ikke ble dere. Hvem vil ha en mann uten baller?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #6 Skrevet 3. mai 2013 Da var du kanskje heldig at det ikke ble dere. Hvem vil ha en mann uten baller? Ut fra svar her på DiB tror jeg svaret på spørsmålet ditt er ca 50% av brukerene her. Anonym poster: 14cbe5aa7cdde65448dfbd390d32fcf5
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #7 Skrevet 3. mai 2013 Hvis du virkelig hadde gledet deg så til å treffe eksen så synes jeg det høres ut som du ville noe mer enn bare å snakke litt? Kanskje en grunn til at han ikke ville se deg? Husk at mange menn bruker at de ikke får lov av dama som unnskyldning for ting, lettere det enn å si at de ikke vil selv. Anonym poster: 16e19a6e61d0e467848bab9a2d9c240b
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #8 Skrevet 3. mai 2013 At han ikke fikk lov trenger ikke være sant, kan være en unnskyldning han bruker, lettere å si og klage over samboer/kone en å si jeg har ikke lyst eller gidder ikke. Og om det er slik at han ikke fikk lov trenger det jo ikke være pga deg egentlig. Du vet vel lite om hans liv med denne dama. Kan hende han har vært utro og de har satt harde grenser om hun skal være med videre, kan hende han snakker om deg masse og hun derfor faktisk føler seg virkelig truet av deg. Kan være at han ikke fikk gå for helt andre ting, syke barn eller partner som trenger han osv. Jeg ville neppe kalle en person en tøffel bare utfra en setning fra noen andre............. Og så må jeg si at jeg reagerer litt på at du gleder deg så mye til å se exen, høres ut som om du har noe ikke helt oppgjort der og kan vel hende siden dere sluttet av forholdet på den måten dere gjorde. Ikke fordi dere ikke elsket hverandre men fordi dere ville forskjellige ting. Jeg syntes det er helt greit å møte exene mine jeg men det er ikke noe jeg går å gleder meg til. Hyggelig å hilse på de å småprate litt men de betyr ikke stort for meg i dag så hadde ikke blitt skuffet om de ikke dukket opp på en felles fest heller for å si det slik. Anonym poster: 84aea2d9465766b407d2869cce001b97
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #9 Skrevet 3. mai 2013 Det er ingen ting uoppgjort mellom oss, og ingen baktanker. Bare en mann jeg fortsatt er glad i (på samme måte som venninnene mine) og var spent på å høre hvordan det gikk. Er 5 år siden forrige gjenforening, og da drev han med noen store spennende prosjekter som han virkelig brant for. Anonym poster: d6b0645682ee71e93e21d5be00674b7e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #10 Skrevet 3. mai 2013 Jeg synes ikke at du skal dra så mange slutninger om hvordan han er, hun er, og deres forhold er. Hva de snakker om og hva de velger og gjøre, involverer ikke deeg. At han ikke "får lov" til å dra kan like gjerne være at hun har sagt i fra hva hun føler rundt at han skal møte deg, og at han har respektert hennes følelser. I såfall er han langt fra noen tøffel. Uansett, så har du ikke så mye med det. Selv om jeg skjønner at det hadde vært kjekt for deg og treffe ham Anonym poster: 8cd106403329b4de40a0122efb2c3dee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå