Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I anledning juniors bleieslutt (hurra!) ble det kjøpt inn en drøss med superkule truser og boxere, og lilegutt har feiret orgier i hva han skal ha på underst om morgenen.

Men ikke nå lenger. Nå er på mystisk vis så godt som alt undertøy borte, og jeg kan ikke fatte og begripe hvor det har blitt av. Men, jeg har en antatt gjerningsmann. Jeg mistenker sokkesnoken. Den luringen som napper enkeltsokker ut av klesvasken og gjemmer seg i vaskemaskinen for å overraske sine uskyldige ofre.

Jeg varsler jaktsesong på sokkesnoken. For alle single sokker og forsvunne trusers skyld.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Kommer trusene hjem fra bhg? Har hørt rykter om at mange bhg kaster truser uhell har skjedd i.

Skrevet

Aha!

Barnehagen vår kaster "godt brukte truser".

Ellers hvis det er sokkesnoken som er på ferde så tipser jeg om at underbenklærne kan vaskes i et innbruddsikkert vaskenett.

Bruker det ofte til sokkene til minstemann.

Man hadde jo en periode da de var på størrelse med et fingerbøl. Nå er de mer på størrelse med en ... kondom kanskje? Hehe, fortsatt relativt små og lett bytte for sokkesnoken.

Gjest sug lut
Skrevet

Mrs Smith og smulene,

spiser aldri snoken voksensokker hos dere? Her er den mest glad i str 46, faktisk. I øyeblikket 23 enkemenn i str 46, fem i str 40 og elleve i str 36. Men det spennende er at av og til dukker partneren opp ut fra Vietnams vaskejungel og et lykkelig par vandrer ut fra single-skuffen.

Gjest Ziva
Skrevet

Jaktsesongen på sokkesnoken er i gang. Den har glansperioden om vår, sommer og tidlig høst. Om vinteren er det fredningstid. I kampen mot sokkesnoken anbefales vaskenett som anbefalt over.

Lykke til i jakten.

Skrevet

Mrs Smith og smulene,

spiser aldri snoken voksensokker hos dere? Her er den mest glad i str 46, faktisk. I øyeblikket 23 enkemenn i str 46, fem i str 40 og elleve i str 36. Men det spennende er at av og til dukker partneren opp ut fra Vietnams vaskejungel og et lykkelig par vandrer ut fra single-skuffen.

Jeg tror rett og slett sokkesnoken har sett seg utmanøvrert når jeg slenger i en hel maskin med sokker (svarte og i størrelse 44) at den rett og slett ikke ser poenget. Ser for meg at den ligger oppgitt i en krok.

Fordelen ved at både mannen og jeg kjører like sokker er at det er godt mulig at vi mangler noen, men merker det sjelden (for det har selvsagt ikke noe med at ho mor har gitt opp og ikke orker rydde i sokkeskuffene ofte nok til å oppdage det).

Ellers er jeg glad i happy endings og plystrer litt ertete av utvandrede par fra jungelen :)

Skrevet

Altså like sokker i farge. Jeg bruker ikke størrelse 44. Bare så det er sagt!

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Lurer på hvorfor 3 pakker med ullsokker må ha tre forskjellige fargenyanser. Sokketrollet her i huset leder så masivt at jeg vurdere å gå tilbake til ungdomstidens fargespraglede sokker der jeg konsekvent kjørte ulike sokker.

Ingen som vet at jeg har tapt kampen mot sokkedyret hvis jeg gjør det så åpenbart at det ser bevist ut, men ullvang sokker kommer ikke med motiv så vinterstid blir jeg nok avslørt. Sokketrollet her tufser i ny og ne til seg et skjørt og en bh også.

Pysjamaser tror jeg også det spiser vi har generelt et svært velfødd sokkedyr.

Skrevet

Jeg tror sokkesnoken kommer meg i forkjøpet. Vaskeposene mine forsvinner nemlig også, og jeg har en mistanke om at de brukes til hamstring av kidnappede sokker og truser.

Forøvrig hadde jeg først en teori om at snoken kanskje var kald på haletuppen og nesa, og dermed trengte sokker på endene, men nå som vi har fått varme i gulvene er den teorien utgått. Nå tror jeg bare den er en fandenivoldsk jævel som liker å se trøtte mammaer løpe huset rundt etter rent undertøy som ikke lenger ligger der det skal være. Men jeg skal på shopping i morgen, og kommer hjem med mer truser og vaskeposer. Jeg SKAL vinne!

Skrevet

Kommer trusene hjem fra bhg? Har hørt rykter om at mange bhg kaster truser uhell har skjedd i.

Ja, sokkesnoken i bhg er sikkert mett, den har så voldsomt til buffet, særlig nå i disse smelteperioder hvor det bugner av våte votter, sokker, truser, luer, strømpiser og lignende. Har i alle fall fått alle truser i retur som skal i retur.

Skrevet

Men det spennende er at av og til dukker partneren opp ut fra Vietnams vaskejungel og et lykkelig par vandrer ut fra single-skuffen.

Nå så jeg for meg et forelsket sokkepar, lykkelig tilbake i hverandres armer (?), på stranden i romantisk solnedgang. Sukk <3

Skrevet

Eg må berre spør. Kva betyr " lillegutt har feiret orgier"?

Forøvrig er sokker som det står mandag, tirsdag osv på eit godt triks for å utmanøvrere sokkesnoken, med unntak av onsdag som visstnok er populært

Skrevet

Eg må berre spør. Kva betyr " lillegutt har feiret orgier"?

Forøvrig er sokker som det står mandag, tirsdag osv på eit godt triks for å utmanøvrere sokkesnoken, med unntak av onsdag som visstnok er populært

Som i at han har hatt en overflod av undertøy å velge i ;)

Hm, så det gjelder å ikke vaske klær på onsdager, eller er det generelt onsdagsklær som er poppis?

Skrevet

No tok eg han hehe Kan eg skylde på den årlige vårinfluensaen som har meldt sin ankomst? Trur det er onsdagsklær som er tingen, så heldigvis er hold-in strømpa mi trygg :-D

Gjest Ziva
Skrevet

Vi får arrangere singelsokkebyttedag. Så kanskje noen sokker får seg ny partner.

Skrevet

Jeg har ikke sokkesnok, men jeg har en husroter.

Jeg kan komme dødelig sliten hjem fra jobb, og være sikker på at det var ryddig da jeg dro. For så å finne at det er et helvetes rotehus.

Den dagen jeg tar husroteren.....!! Det blir dens siste dag.

Skrevet

Ha! Så husrotere finnes ja? Det er det jeg sier til mannen, men han nekter å tro meg...

Skrevet

Ja, de finnes.

Skrevet

Neeei! Husroteren har fulgt etter meg til jobb! Rot i papirene, stabler med kaffekopper og smuler overalt - makan!

Gjest amandine
Skrevet

Husroteren er en glimrende multitasker. Han har jammen santen vært her også... Og her som det var så ryddig og fint i går! BUHU

Skrevet

Hvis noen tilfeldigvis får besøk av en husrydder så må dere gjerne føyse han i min retning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...