Gjest Siklerotte Skrevet 2. mai 2013 #1 Skrevet 2. mai 2013 Lagde ikke du en sånn oversikt over gode tapasoppskrifter? Jeg forsøkte å finne den, men det gikk dårlig. Nå går jeg fra blomster til nattmat, og jeg tenker at den oversikten din gir meg mye mer enn jeg noen gang hadde kommet frem til selv.
bIomstre Skrevet 3. mai 2013 #2 Skrevet 3. mai 2013 Du ropte?! Hørte deg dessverre ikke midt i veslas spyøkter, usj... Her er min samling. Ser noen av linkene er til matprat, og de har lagt om sidene sine slik at linkene ikke virker lengre (dumminger). Men ettersom jeg nå er sykevakt for slapp 4-åring så skal jeg se om jeg kan fikse på det http://pinterest.com/korkeken/spansk-aften/
bIomstre Skrevet 3. mai 2013 #3 Skrevet 3. mai 2013 Pinterest er jo foresten en greit verktøy å bruke til å samle bryllupsinsirasjon og ideer
Gjest Siklerotte Skrevet 3. mai 2013 #4 Skrevet 3. mai 2013 Takk! Ja, jeg er fortsatt litt ny i det gamet. Jeg trykket follow på en hel haug med ting i går, og trodde da at jeg faktisk fulgte de tingene jeg trykket på, men nå finner jeg plutselig ingenting av det igjen? Nå følger jeg bare en hel haug med folk men ikke tingene jeg så. Forsøkte å følge den tapassaken din også, men det klarte jeg visst ikke. Æsj!
Gjest Siklerotte Skrevet 3. mai 2013 #5 Skrevet 3. mai 2013 Syk unge med spy er ikke morsom, stakkars lille! God bedring - håper hun kommer seg raskt!
bIomstre Skrevet 3. mai 2013 #6 Skrevet 3. mai 2013 Nja, litt usikker på det følge greiene. Tror det bare betyr at du får oppdatering på Home siden når det legges inn noe nytt der... Så nå har du kanskje fått mine 3 linker til matprat ettersom jeg la de inn på nytt? Men et supert sted å samle egene linker man kommer over. Er jo så lett å glemme hvor man fant ting, så nå legger jeg alt av interesse der slik at jeg enkelt finner det igjen! 2 kornmo og litt eplejus ble inntatt av vesla til lunsj, ser ut til å gå bra!
Gjest amandine Skrevet 3. mai 2013 #7 Skrevet 3. mai 2013 Jeg har en god samling oppskrifter, men det tror jeg må overleveres på mail.
Gjest Siklerotte Skrevet 3. mai 2013 #8 Skrevet 3. mai 2013 (endret) Fint å høre at hun er på bedringens vei! Mat og drikk er et godt tegn! Ellers: du må ikke lære meg slike ting, det er farlig! Jeg som har 2000 bookmarks for å huske alt jeg skal kjøpe eller lage en gang, har nå samlet det på ett sted. Og jeg kunne ha sittet i flere timer til. Ting ble plutselig så lett tilgjengelig... Morsomt, da - nå har jeg jo til og med fått lagd oversikter over alt jeg må få shoppet og alt jeg synes kunne ha vært fint til bryllup eller andre ting. Tipp topp tommel opp! Amandine: jeg har veldig lyst på oppskrifter! De jeg har fått anbefalt er kjedelige og litt rare (i hvert fall mange av dem) og så finner jeg ikke nok som jeg synes ser gode ut... Og som er noe for enhver! Endret 3. mai 2013 av Siklerotte
Gjest amandine Skrevet 4. mai 2013 #10 Skrevet 4. mai 2013 PS:-P jeg sendte fra en epost jeg aldri bruker omtrent så om du lurer på noe får du sende pm her:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå