Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #1 Skrevet 2. mai 2013 Jeg elsker musikk. Det gjør ikke resten av familien. Så om jeg skal høre på min musikk må jeg ha headsett. Greit nok, men musikk er bedre uten. Ikke er jeg ofte hjemme alene heller. Da står jeg igjen med bilen. Har ikke lange biten til jobb, men koser meg virkelig med musikk den stunden. Nå er det sånn at en unggutt på jobben har oppdaget at vi bor ganske nære og dermed spør han HVER dag om å få sitte på. Virker som om han står og venter på meg rundt hjørnet, for plutselig møtes vi der hver dag. Det gjorde vi ikke før. Frustrerende.... Føler meg super egoistisk som egentlig ikke vil ha denne gutten på. Jeg sier alltid ja når han spør, hva annet kan jeg si liksom. Føler egentlig ikke jeg har så mye å snakke med denne gutten om heller. Vi er fra to vidt forskjellige "planeter", vanskelig å forstå er han også. Fra et annet nordisk land, men med en dialekt som er snål. De siste dagene har jeg lurt litt på om jeg skal begynne å gå litt før fra jobben for å kunne spille musikk og kose meg med bilturen og de få minuttene jeg som mamma har for meg selv. Skikkelig egoistisk og slem? Anonym poster: cdf4f465e16847c46760ff35c6bc96a7
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 2. mai 2013 #3 Skrevet 2. mai 2013 Noen ganger trenger man et lite friminutt og det får du i bilen. Jeg syns ikke det er kjipt at du sniker deg unna - eller jo, det er kanskje litt kjipt, men noen ganger bør man sette seg selv først når det ikke er mer alvorlig enn dette Kos deg med musikken din du.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #4 Skrevet 2. mai 2013 Ville gjort nøyaktig det samme. Mulig det ikke er supersnilt eller sånn, men synes nå han unggutten er litt freidig som bare stiller seg opp og forventer skyss. Anonym poster: 4f363a592e2587d09f0da716212a2f2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå