Gå til innhold

Noen som har fått symptomer?


Madelene

Anbefalte innlegg

? Sliter så sinnsykt med tretthet og lav energi...:-/ andre som det samme, så tidlig i svskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er også veldi trøtt for tiden. Å jeg er bare 4+0 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

? Sliter så sinnsykt med tretthet og lav energi...:-/ andre som det samme, så tidlig i svskapet?

 

ja er forferdelig kvalm, øme bryst, og kribling i livmoren:) termin 5 januar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trøtt og sliten jeg også. Ingen energi. Svimmel på morgenen og bittelitt kvalm, venter bare på at den for alvor skal ta tak... Morsomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøøøøtt!! og ømme pupper :) Går vel mer på do enn vanlig også...håper ikke de på jobb mistenker noe enda :) Termin er 3. eller 5. januar (litt forskjellige terminkalkulatorer der ute, vil jeg si)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Huff jeg er bare 4+1 i dag og våkna med en "deilig" følelse av kvalme i morres. Synes den kunne holdt seg unna ett par uker til!! Jeg hadde veldig ømme bryster forrige uke, men ikke så mye nå. Sitter nå på jobb og prøver å skjule små gulping av luftbobler pga kvalmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 5+3 og har vært små kvalm i en ukes tid allerede. Er mye trøtt og sliten og på toppen av det hele så har jeg begynt å reagere på enkelte matlukter. Ømme puppene fikk jeg før jeg fant ut at jeg er gravid, men de er ikke blitt noe mindre ømme med tiden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg ikke er alene om å ha symptomer så tidlig :P

Fryktet det kanskje var fantom symptomer :P

 

Her kommer også trettheten snikende mange ganger til dagen. Samt hodepine, kvalme, ømme bryster og mensmurringer. Men til syvende og sist så er det verdt alt sammen! :)

 

Fikk positiv test i dag. skulle hatt mens om 2 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

De siste dagene har jeg hatt symptomer som lite energi, sykdomsfølelse, svimmelhet og dårlig matlyst. Kjenner meg ikke kvalm i det heltatt, men er jo bare 5+5, så det kommer vel det også etterhvert.. Jobber som dagmamma i tillegg til å ha sønnen min på 10 mnd hjemme, men i morgen er siste dagen før pappaen har pappaperm, så da blir det nok lettere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...