Oktoberbabyen Skrevet 3. mai 2013 #2 Skrevet 3. mai 2013 Vi har mobywrap bæresjal og ergobaby bæresele. Mini er 10 uker nå og tilbringer mest tid i sjalet, men trives veldig godt i selen og. Pappaen bestemte seg før han fikk prøvd sjal at det ikke var noe for han pga at det må knyttes, men han liker likevel å bære. Jeg knytter sjal nå på nullnix, gjerne på stressende steder som kjøpesenter med hylende mini i vogn, så jeg er veldig glad i sjalet. Felles for begge er at du får to hender fri, mini tett inntil deg og han roer seg og liker å sitte i de.
Nirgal Skrevet 4. mai 2013 #4 Skrevet 4. mai 2013 Jeg forguder ergobaby, har brukt den nesten daglig siden vesla var 4 mnd. Like god i varmt sommervær med lite tøy og god lufting som i 10- og bobledress på vintern. Bruker den på kjøpesenter, i skogen og heia, på tur med tog/fly og om vi skal på leke plassen, noen ganger sover ho, andre ganger vil ho gå, men i bunn og grunn er den super :D Skal aldri kjøpe meg noen form for beremeis ol. kan bruke ergo frem til 15kg ca, har hatt niesa mi på 3.5 år oppi den og den er like god i støtten da som når mi på 1 sitter i den. Vet du får manduca i samme type (altså med klips og ikke knyting) og den skal visst være like god som ergobaby. For all del ikke kjøp babybjørn, ikke god for barnet og ikke god for din rygg...
Foccacia Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Er også veldig fornøyd med manduca. Har denne gangen kjøpt moby wrap i tillegg til den første perioden.
Ikkesåallerværst Skrevet 6. mai 2013 #6 Skrevet 6. mai 2013 Har brukt moby, mei tai og manduca. Liker manduca best, for da kan jeg lett bære på ryggen også. Den er dessuten veldig lett å få påMen babyene har trivdes best i moby de første månedene. Med mine barn har jeg måttet gå vekk fra moby ved ca tre måneder, fordi de blir så fort store og da syns jeg det blir tungt å bære på magen. Moby blir dessuten varm for meg som er varm fra før. Mei tai syns jeg fort blir slakk når jeg bærer. Dessuten blir puppene tytende mellom bindingen når jeg bærer på rygg...
frk Nilsen Skrevet 12. mai 2013 #7 Skrevet 12. mai 2013 Har brukt Mei Tai og Manduca Liker Mei Tai best til bæring på magen, og Manduca til ryggbæring
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2013 Takk for fine svar her :-) Tror jeg skal prøve meg på mei tai... noen som har tips til gode sider jeg kan kjøpe fra? er det noe jeg bør vite før jeg kjøper?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå