Gå til innhold

Dorthea, fint eller stygt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere?

 

Anonym poster: 8615c67d8f60d1c4b06666fab2d84779

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det :) Fint navn!

Skrevet

På min dialekt blir det dessverre ikke noe fint. R og t blir dratt sammen. Dorothea blir finere.

Skrevet

Nei, ikke fint :)

 

Anonym poster: 93fa53a7362d170b3e0635f8f341b2ed

Skrevet

På min dialekt blir det dessverre ikke noe fint. R og t blir dratt sammen. Dorothea blir finere.

 

Blir vel egentlig det her å, eller gammelt folk sier det med skikkelig trøkk i midten på navnet, men om hun selv sier hvordan det uttales så blir det vel ikke et problem håper jeg :)

 

Anonym poster: 8615c67d8f60d1c4b06666fab2d84779

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...