Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #1 Skrevet 2. mai 2013 Hva syns dere? Anonym poster: 8615c67d8f60d1c4b06666fab2d84779
Himmel og hav Skrevet 2. mai 2013 #3 Skrevet 2. mai 2013 På min dialekt blir det dessverre ikke noe fint. R og t blir dratt sammen. Dorothea blir finere.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #4 Skrevet 2. mai 2013 Nei, ikke fint Anonym poster: 93fa53a7362d170b3e0635f8f341b2ed
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #5 Skrevet 2. mai 2013 På min dialekt blir det dessverre ikke noe fint. R og t blir dratt sammen. Dorothea blir finere. Blir vel egentlig det her å, eller gammelt folk sier det med skikkelig trøkk i midten på navnet, men om hun selv sier hvordan det uttales så blir det vel ikke et problem håper jeg Anonym poster: 8615c67d8f60d1c4b06666fab2d84779
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå