Gå til innhold

Vil dere smarte damer kikke hit? Nettstudier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ung og dum som jeg var droppet jeg ut av videregående, og det merkes idag.

Nå skal jeg begynne på nettstudier for å få studiekompetanse og så ta kurs på BI.

Det jeg lurer på er; hvordan er det og kombinere jobb og små barn (ett) med nettstudier? Går det greit eller er det tungt?

Det er jo videregånende pensum, så er jo ikke så tunge studier akkurat, men tenker mer på å få tid til alt og for å gjøre en god jobb.

Tips mottas med stoor takk :)

Anonym poster: dadbaf929585f0ae4058eb03997624d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig, men det krever at du jobber jevnt og trutt og bruker den lille tiden du har. Planlegg godt og følg den anbefalte studieprogresjonen! Du må være forberedt på å forsake litt sosialt.

Men dette klarer du!! :)

Skrevet

For min del har jeg slitt med det, da minste fortsatt våkner en del om natten er jeg fort trøtt når ungene er lagt for kvelden. Når husarbeid er unnagjort har en ikke alltid like mye energi igjen til å sette sseg ned og studere (selv om fagene ikke er så tunge som du sier). Det er bare du som vet dtte, om du orker, altså om timene du har til rådighet i teorien, lar seg gjennomføre i praksis.. :)

Anonym poster: 01a7ef1cbf31559c2d16dab122e136d3

Skrevet

Det gikk greit, så lenge barnet var friskt. Jeg anbefaler deg å følge studieplanen. Du klarer det du vil :)

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg må jo bare prøve, gjøre det beste jeg kan så får vi se hvordan det går.

Utdanning er et must idag hvis man skal komme seg noen vei hvertfall!!

Anonym poster: dadbaf929585f0ae4058eb03997624d3

Skrevet

Tok deltidsstudie over nett, men full jobb og tre små barn. Gikk helt fint. Fikk A :)

Anonym poster: c839eb224e44ae1f35e5f2aa4eaaa854

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...