Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #1 Skrevet 2. mai 2013 Som ser ut til å være en gutt. Hva synes dere om det? Mannen min sier det i såfall bør være med k... Jeg liker ch. Hva synes dere om navnet? Anonym poster: a419186b96e945177132b23553246055
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #2 Skrevet 2. mai 2013 Jeg liker best Joakim. Anonym poster: d53800def49015abfbcbfe4c27ff929d
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #4 Skrevet 2. mai 2013 Med K, absolutt Anonym poster: bf5f6eb20561bbd589e568e83d459ee3
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #5 Skrevet 2. mai 2013 Fint, men med K. Anonym poster: 187e4639f44f3b20e62266336b1d0159
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #6 Skrevet 2. mai 2013 Joashim? eller Joakim? Ergo: Med K. Anonym poster: bb665b42663ce06621e16bbd4ae964c5
It's all about me Skrevet 2. mai 2013 #7 Skrevet 2. mai 2013 Et av mine favorittnavn. Men siden jeg nekter å ha en sønn som blir kalt Jokke falt valget på noen annet istedenfor.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #8 Skrevet 2. mai 2013 Syns det er fint, ansett om det blir med -ch eller - k. Anonym poster: 91bbbac0b78a3b4774d699e327858656
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #9 Skrevet 2. mai 2013 Jeg liker ikke navnet. Det minner meg om sånne halvkriminelle ungdommer. Anonym poster: 08b3771c2f0a64ea04f1d7a0d9b1f2f1
inimini Skrevet 2. mai 2013 #10 Skrevet 2. mai 2013 Joachim er nydelig!! Flott navn! Liker det best med ch
Poetika med K Skrevet 2. mai 2013 #11 Skrevet 2. mai 2013 Liker det veldig godt. Jeg synes det er finest med k.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #12 Skrevet 2. mai 2013 Onkelen min uttaler navnet Joakkim og derfor er navnet litt ødelagt for meg Anonym poster: 7296ee924771689f3ca94404bf13111f
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #13 Skrevet 2. mai 2013 Det navnet sto faktisk øverst på vår guttenavnliste også, da med ch. Syns Joachim ser bedre ut enn Joakim. Mer internasjonalt også kanskje? Anonym poster: f8b08fe3024db5383c7068765ea048a9
Gjest Skofantomet Skrevet 2. mai 2013 #15 Skrevet 2. mai 2013 Elsker navnet! Syns det er finest med K.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #16 Skrevet 2. mai 2013 Huff dårlige assosiasjoner med det navnet, ekkel gutt i klassen som het det. Liker ikke navnet. Anonym poster: d2999f1c04995ccba5e243c19883db63
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #17 Skrevet 2. mai 2013 For meg er det et harrynavn. Anonym poster: 4a79a89639131ebb7e9de860961e08fd
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #18 Skrevet 2. mai 2013 Pøbelnavn for meg og Anonym poster: 969fd788b4bc2e7c35ff3ce405b0e2b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå