Gå til innhold

Noen som har gått på psmf dietten her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå gått på denne dietten i 4 dager og har gått ned 2,5 kilo.

Halvveis til delmålet som er 5 kilo ned, og nesten 1/3 til målet som er ned 8 kilo. Har til og med fått med meg mannen på deler av dietten, noe som gjør det enklere å gjennomføre. Noen som har erfaringer fra denne dietten?

Klarte dere å holde vekta?

Anonym poster: fef1ebce0d2a0b390310fae2f401c86c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å samle motivasjon til å strarte.

Har kjøpt proteinpulver og olje, så det er egentlig bare å sparke seg selv bak og sette igang.

Hva spiser du til en typisk lunsj og middag ?

Anonym poster: 5f9846be367ea779c33e9a1a8c6de47e

Skrevet

Lunch spiser jeg enten tunfiskrøre (tunfisk, kesam, løk, tomater og krydder) eller stekt kyllingfilet med broccoli og blomkål. I dag hadde jeg tartar av karbonadedeig og fredag hadde jeg tacosalat av karbonadedeig.

Viktig at proteinmengden ikke er mer enn 2,5 ønsket vekt og maks 20 gr fett og 20 gr karbohydrater.

No shakes her, men bruker kesam til feks frokost. Da blander jeg litt funlight i kesamen og det smaker som fruktyoghurt.

Anonym poster: fef1ebce0d2a0b390310fae2f401c86c

Skrevet

HAr brukt den før og med et så stort underskudd er det så lett å gå på en smell når man er ferdig/evt. før man er ferdig. MEn når det er sagt så skal jeg faktisk begynne i morgen. Har kjørt noen uker nå med høyere fett og litt mer karb enn psmf.

Anonym poster: 3651e1681de8c32a5853ec564b05e0bf

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe problem i det hele tatt, men du trenger faktisk en oppkarbing innimellom. Jeg har 3 kg jeg gjerne skulle vært kvitt før sommeren og ser ikke bort ifra at jeg tar meg en runde. Men nå spiser jeg lavkarbo året rundt da, så suget er uansett ikkeeksisterende ;)

Skrevet

Jeg holdt nøyaktig en uke. Var slapp,sliten og vondt i hodet. Gikk ned 3 kg,da. ;)

Anonym poster: 6d94390f05bea9d3124f65dbdcd78b40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...