Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #1 Skrevet 2. mai 2013 Hadde ett innlegg her for en stund siden ang. at jeg følte at jeg hadde møtt veggen og var veldig sliten. Har hatt 2 egenmeldingsdager pga det. Fikk mange gode råd her inne. Nå mener mannen min at jeg må kontakte fastlegen min. (Noe jeg ikke vil pga at jeg synes det er flaut) Så trenger råd på hvordan man gjør dette?? Hva sier jeg?? I tillegg til dette slitenheten bør jeg ta opp smerter i kroppen? Att jeg tenker på å sykle meg av med vilje? Att jeg føler jeg ikke duger for barna lengre, og at de sikkert hadde hatt det bedre uten meg? Håper på spesifikke åpningsreplikker på legekontoret. Både bestilling av time og hva jeg sier til legen **Sliten og handlingslammet Anonym poster: 5d026293d9e484ecad9ccca39f3f40ec
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #2 Skrevet 2. mai 2013 "jeg føler jeg ikke duger for barna lengre, og at de sikkert hadde hatt det bedre uten meg", høres for meg ut som depresjon i tillegg til at du er sliten. kanskje du skal snakke med legen din om at du er deprimert? start med å si nedstemt om det gjør det enklere for deg å få igang samtalen. så blir dere enige derra om hva som gjøres videre. Anonym poster: f3eacd4e4fba35ee031e92b6f8a8523f
Superdolly Skrevet 2. mai 2013 #3 Skrevet 2. mai 2013 Oi, stakkars deg. Du ringer legen i morgen og bestiller time. Fortell at du er helt utslitt og at du har vondt, og fortell hvor du har vondt. Skriv en huskelapp til deg selv og ta med til legetimen. Noter absolutt alt, gjerne i stikkordsform. Da glemmer du ikke noe av det du skulle ha sagt. Og du, dette er ikke flaut. Legen har hørt mye rart på kontoret, og dette er nok ikke i nærheten av pinlig engang.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #4 Skrevet 2. mai 2013 Tror jeg er deprimert fordi jeg er sliten, og da ikke får til å gjøre alt jeg ønsker.... Huskelapp var innmari lurt..... Anonym poster: 5d026293d9e484ecad9ccca39f3f40ec
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #5 Skrevet 3. mai 2013 Jeg kjenner meg igjen i det du skriver, hatt en tung vinter men var flaut og ett "nederlag" å gå til legen. Til første timen tok jeg med mannen min så han kunne hjelpe meg å lufte problemene. til neste time gikk jeg alene, men da visste legen allerede mye og det var lettere og åpne seg. Jeg har forresten en moderat depresjon etter mange måneder med tomme jern og D vitamin lagre. Det er lurt å sjekke det om du er veldig sliten. Er ikke noe gøy å føle at man ikke strekker til Anonym poster: e2302904eb56e6695dcea2177b6179ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå