Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #1 Skrevet 2. mai 2013 Trodde ikke det fantes flere måter å bruke det navnet på!? Oppbrukt nå!! Anonym poster: a18782c58133bd8e5b4a7cdc48eb609a
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #2 Skrevet 2. mai 2013 Hæ? Du trodde ikke det var flere måter å bruke navnet Leandro på? Kjenner forøvrig en helt nydelig liten Leandro, synes navnet er fint siden han er en så herlig unge. Anonym poster: 04df29aa27c6a0306af56e61addab035
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #3 Skrevet 2. mai 2013 Leander, oleander, leandrine, aleander, osv og Leandro er jo bare en forkortelse av Alejandro? Og leander som mellomnamn mellom alt mulig! Anonym poster: a18782c58133bd8e5b4a7cdc48eb609a
Koala *g07* Skrevet 2. mai 2013 #4 Skrevet 2. mai 2013 Leandro er da alt annet enn nytt.. og oppbrukt? Tja, hvilket navn er vel ikke det i sin "periode".
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #5 Skrevet 2. mai 2013 En veldig god venn av meg heter leandros han er fra kypros og når de prater til hverandre og bruker navnet så sier de leandro kun Anonym poster: 7fc45c1e49b4544829c347da15fe39fc
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #6 Skrevet 2. mai 2013 Hvor dro han hen da? Anonym poster: cd4d27295fc58d0d5f4797ee9530185b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå