Gå til innhold

spisesteder i Dyreparken..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er åpent i lav-/mellomsesong? Finnes det matbutikker i nærheten av parken? Skal bo i Kardemomme by to netter i mai, og håper det går an å få tak i noe mer enn pølser:)

Anonym poster: 48ddabb67d5452000864578b597344e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den restauranten ved afrika er åpen hele året... de ansatte spiser lunch der. De har ganske grei mat. Ellers er der masse butikker i sørlandsparken på andre siden av e39. Leilighetene i kardemomme by har vel kjøleskap osv så dere kan ta med dere mat?

Skrevet

Den restauranten ved afrika er åpen hele året... de ansatte spiser lunch der. De har ganske grei mat. Ellers er der masse butikker i sørlandsparken på andre siden av e39. Leilighetene i kardemomme by har vel kjøleskap osv så dere kan ta med dere mat?

Ps, fra Kr.sand (østover) går E39 over til E18;)

Men masse spisesteder og butikker i sørlandsparken,ja.

Anonym poster: 555d296b81d72f31c4a376e3fbc7f874

Skrevet

Hehehe... jeg pleier å si e39 hele veien jeg ;-) bor på vest siden an Kristiansand. ..

Skrevet

Hehehe... jeg pleier å si e39 hele veien jeg ;-) bor på vest siden an Kristiansand. ..

Var ikke så vanskelig å tippe at du bodde vestover. Jeg er oppvokst i Kr.sand, så har det innprentet at E39 går til Stavanger og E18 går til Oslo ;)

Skrevet

Var ikke så vanskelig å tippe at du bodde vestover. Jeg er oppvokst i Kr.sand, så har det innprentet at E39 går til Stavanger og E18 går til Oslo ;)

Regnet med du skjønte det ja... her kjører vi e39 strake veien til oslo.... merkelig nok har vi ikke problemer med å skjønne det når de på nyheter ol snakker om e18... vi er rare vi bondefolk ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...