Gå til innhold

Fødselsvekta er borte :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødselsvekta er borte :D registrerte alt jeg spiste på nettet og holdt mrg innenfor kvoten. Kun trilleturer, ingen trening. 13 kg har rast bort og jeg er like fin som før ;)

Utrolig lite som skal til for å overskride kalorikvoten. Skjønner virkelig hvorfor mange sliter med å gå ned i vekt (uten trening da), for jeg har virkelig vært nødt til å ta meg sammen.

Eks har jeg pleid å spise 1 grov "tebriks" med smør, salat, pepperskinke og ost. Sunt ja, men masse kalorier. Har i tillegg drukket sjokolademelk til, noe som gir en frokost på 6-800 kalorier :P

Etter at jeg ble obs på dette har jeg spis sunnere og mye mer (pga mindre kalorier i sunn mat).

Anonym poster: 0bf6847b8d3d873ffb16975a56392fe0

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Så flott :)

Skrevet

deilig ikke sant! FIkk også en oppvekker da jeg ble medlem i vektklubb på vg etter fødselen :) Fikk bort de 8 kg jeg hadde igjen i løpet av 10 uker!

Anonym poster: 9599c8dd163e1cd8c5635e38fbfadc43

Skrevet

så gøy å lese at vektklubb funker, lurer på å melde meg inn selv nemlig.

Skrevet

så gøy å lese at vektklubb funker, lurer på å melde meg inn selv nemlig.

Anbefaler det ! Men du må også ha bittelitt viljestyrke ;D hehe :) jeg koser meg fortsatt med sjokolade, og blir det for mye så blir det en lett middag i stedet :P jeg spiser det jeg vil og regulerer inntaket etter hvor mange kalorier jeg har spist den dagen :)

Skrevet

Nå har jeg lyst å komme med et surt svar, som anonym ;)

Men jeg skal holde meg for god for det. Og heller gratulere deg med kjempe flott nedgang :)

Janteloven lenge leve ;p

Skrevet

Nå har jeg lyst å komme med et surt svar, som anonym ;)

Men jeg skal holde meg for god for det. Og heller gratulere deg med kjempe flott nedgang :)

Janteloven lenge leve ;p

:P

Skrevet

Mine ti kg forsvant på åtte dager fra fødselen uten at jeg gjorde noe for det, så du er vel ingen sensasjon?

Anonym poster: 5b46e150b411b6dcfbd1dd99f48909d2

Skrevet

Mine ti kg forsvant på åtte dager fra fødselen uten at jeg gjorde noe for det, så du er vel ingen sensasjon?

Anonym poster: 5b46e150b411b6dcfbd1dd99f48909d2

Har jeg påstått det ? ;)

Skrevet

Jeg har to babykilo igjen, så er jeg tilbake der jeg var i januar i fjor (baby kom i oktober) :D Men jeg er litt slapp i rumpestumpen, så det må nok litt trening til!

Anonym poster: 28d991339f8df0d0edfeefd697a59e57

Skrevet

har to baby kilo igjen jg også, snuppa er ti uker nå, men hadde litt fra før jeg gjerne vil bli kvitt :P

Skrevet

Mine 12 kg. ble bort i løpet av 4 uker (hadde masse vann i kroppen), men jeg har fått en håpløs hengerumpe og magen er også noe "løs".... Må ta meg sammen å komme meg på noen stram-opp timer :/

Skrevet

Så bra! Jeg har akkurat blitt kvitt dem selv, men for meg har det tatt et halvt år med nazikosthold og ditto trening.

Signerer at det er fort gjort å overskride på kalorier, mye man ikke tenker over at utgjør skremmende mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...