WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 2. mai 2013 #1 Skrevet 2. mai 2013 Slik startet det: i oktober i fjor ( han var 3,5 år) begynte han med veldig hard mage, holdt på en måneds tid og det "skjærte" i rompa. Ble bedre etterhvert men plutselig begynte han å holde bæsjen tilbake, ble forstoppet. Fram g tilbake i en lang stund før han i februar fikk movicol. Mest sannsynlig hadde endetarmen(?) sprukket/ rifter så han nektet å bæsje. Han blir 4 år om 1 mnd og han nekter å sitte på do/potte. Må skifte bæsjebleie på han mellom 5-8 ganger hver dag (!!). Er så lei og syns synd på sønnen min. Vil gjerne ha andres erfaringer og muligens tips. Ikke alltid han vet at han har bæsjet, selv om bæsjen er myk. Veldig rart. Det lukter også veldig stramt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå