Gå til innhold

Penger i retur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker å betale barnevakten kontant, men sist glemte jeg å ta ut penger så i avtalte at jeg bare skulle sette inn penger til henne. lettvint og greit for alle parter :)

Dagen etter satte jeg inn avtalt sum og tenkte ikke mer over det.

Dagen etter igjen begynte barnevakten å etterlyse pengene. Jeg synes det var merkelig at de ikke var kommet inn enda, men vi ble enige om å gi det en dag til.

Dag 3 kom og fortsatt ingen penger kom til barnevakten.

jeg gikk inn på nettbanken og oppdaget at pengene var tilbakeført min konto..

vi dobbeltsjekket at kontonr var rett, var ingen feil, tastefeil eller noen ting. jeg hadde også penger på konto ;)

Har aldri opplevd at jeg ikke har kunnet sette over penger til andre før, noen kloke hoder som kan være grei å forklare til meg hva som er grunnen til det??

Må innrømme at jeg følte meg faktisk litt dum ovenfor barnevakten også, det er kanskje det verste.. :P

Anonym poster: 091c12fe588684c6ab443752e736cfc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips: istedenfor at vi skal sitte her og synse om hva som egentlig har skjedd, kan du kontakte banken og få svaret.

Anonym poster: ed4fa166b6f880c558db0b834d853108

Skrevet

Siden min lille bank ikke har åpent lengre enn til kl 16.00, og folk spør om ALT her inne og får svar, tenkte jeg ikke det var så farlig å høre om det var noen som kunne noe om dette også ;)

Er ikke så farlig i grunnen, jeg har fått pengene i retur, barnevakten har fått pengene i hånden istedenfor.

Var bare jeg som aldri har opplevd dette før. :)

Anonym poster: 091c12fe588684c6ab443752e736cfc9

Skrevet

Jeg har opplevd at 3500 kr er overført på samme ukedag i 3 uker for så å bli borte 2 timer etterpå. Banken kunne ikke skjønne hva som har skjedd.

De fant heller ikke ut hvor pengene kom fra heller.

Dette var ikke mine penger. 1.gangen det skjedde ble jeg super glad hadde lite penger. Tenkte at det var en regning som var trukket to ganger. men når jeg skjekket kontoen var de borte.

Anonym poster: f5b6c66e116ae09be127b4a4e7732c0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...