Gå til innhold

jeg ble herved utnevnt som tidenes teiteste mor :p

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Fordi jeg ikke kjøpte skritteller til 8åringen. Når hadde de behov for det?

Joda, flere av jentene i klassen har det (har sett 2 stk som har ) og det var sååå viktig å gå 8000 skritt om dagen? 10.000 var visstnok for oss voksne. Si meg, er det helt normalt?? Litt tidlig å tenke på sånt eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det bare moro da?

Anonym poster: 0d9924a2adbbf62e8c5b395fb360a749

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mulig, men å bruke 250 kroner på sånn moro syns jeg ikke er nødvendig. Dessuten syns jeg det er noe galt om en på 8 trenger det for å gå antall skritt i løpet av dagen...

Skrevet

Utrolig hva vi skal være teite for!! Men det er vel bare sånn det er. Har noen vage minner om at mamma var forferdelig teit fra jeg var rundt 8 til jeg flytta ut (når jeg var 16) :-P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jada, det blir nok verre! :)

Skrevet

Det er da helt sikkert mest for moro skyld og litt konkurranse dem i mellom. Ingenting galt i det. Hadde kjøpt til mitt barn.

Anonym poster: 61996a01be0e273bb6252073f6e408ec

Skrevet

Det høres ut som noe de gjør for å holde vekten. Det skal ikke 8 åringer tenke på.

Anonym poster: aa8a4318bb027230760808a89d314bcc

Skrevet

Du får skrittellere til 50 kroner på Clas Ohlson, så jeg hadde kjøpt. Det er jo bare en aktiv konkurranse, ser ikke noe galt i det. Aktivitet er sunt.

Anonym poster: ea2b0ba00a3f9d543e72d75d853f62a0

Skrevet

Tittelen tidenes teiteste kommer nok til å tildeles mange ganger i årene fremover. Like greit å bli vant til det. Jeg hadde nok kjøpt en billig skritteller, synes det er mange verre ting de synes de trenger.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det høres ut som noe de gjør for å holde vekten. Det skal ikke 8 åringer tenke på.

Er det jeg og bekymrer meg for. De tenker allerede på kalorier. Har en i familien som startet sånn som 12åring, og hun er tvangsinnlagt nå

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tittelen tidenes teiteste kommer nok til å tildeles mange ganger i årene fremover. Like greit å bli vant til det. Jeg hadde nok kjøpt en billig skritteller, synes det er mange verre ting de synes de trenger.

Jeg har hjemme, men var visstnok bare den som duger. He he :P

Skrevet

Du får be henne telle skrittene i hodet. Da blir hun god i matte også, noe som tross alt er mye viktigere. ;)

Skrevet

Er det jeg og bekymrer meg for. De tenker allerede på kalorier. Har en i familien som startet sånn som 12åring, og hun er tvangsinnlagt nå

Jeg ville ikke kjøpt til henne. Og jeg ville pratet med henne om hvorfor det er så viktig at hun har en skrittteller

Gjest Julia1984
Skrevet

Synes ikke det er teit i det hele tatt jeg da. Min, hold deg fast, 5 åring synes det er kjempe gøy å låne min når vi er på tur. Han vil bare gå lenger og lenger for å samle mestmulig skritt. Synes det er moro ellers også. Synes det er teitere å kjøpe inn masse dataspill og DS spill .....

Skrevet

Var slik min spiseforstyrrelse startet, så hadde ikke gitt det nei.

Anonym poster: adde8e75ac4eef75fb2f454fa56b954d

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Var slik min spiseforstyrrelse startet, så hadde ikke gitt det nei.

Anonym poster: adde8e75ac4eef75fb2f454fa56b954d

Nettopp. De begynte i 1 klasse, så vi jobber litt aktivit med dette å være fornøyd, at det er ok med godt i helgene og når det er noe ekstra, osv osv. Bare forstår ikke hvorfor dette er en greie allerede

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Synes ikke det er teit i det hele tatt jeg da. Min, hold deg fast, 5 åring synes det er kjempe gøy å låne min når vi er på tur. Han vil bare gå lenger og lenger for å samle mestmulig skritt. Synes det er moro ellers også. Synes det er teitere å kjøpe inn masse dataspill og DS spill .....

Joda. På tur og for gøy så er jeg med. Gå å gå i skolegården for å få flest skritt, det skjønner jeg ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...