Gå til innhold

Trille til 2 1/2 åring i Dyreparken??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart til Dyreparken å begynte å lure på om vi burde ta med trille til mellomsøster. Hun har for lengst sluttet med vogn, sover sjelden lur og er ganske flink til å gå. Men blir det ekstremt mye gåing? Har aldri vært der:)

 

Anonym poster: 24c5ccec5a005d7e7eff83272a6d79d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig å få leie en trevogn der. Ypperlig dersom du har med noe bagasje/niste. Har brukt den til barna også når de blir slitne i beina. Bare ta med noe å sitte på :D

 

Det er også fine plasser der du kan nyte medbrakt mat dersom du ikke er spesielt glad i pølse/pomes frites/pizza o.l.

Skrevet

Klarer du ikke tenke selv, HI? Dyreparken er stor, så ja, det blir mye gåing. Herregud, hva folk skal spørre om her inne.

 

Anonym poster: f41a7d3829dd61bb885828acbbb8e9ef

Skrevet

Klarer du ikke tenke selv, HI? Dyreparken er stor, så ja, det blir mye gåing. Herregud, hva folk skal spørre om her inne.

 

Anonym poster: f41a7d3829dd61bb885828acbbb8e9ef

Hvorfor i all verden er du er inne da?!

 

Anonym poster: 24c5ccec5a005d7e7eff83272a6d79d4

Skrevet

Klarer du ikke tenke selv, HI? Dyreparken er stor, så ja, det blir mye gåing. Herregud, hva folk skal spørre om her inne.

 

Anonym poster: f41a7d3829dd61bb885828acbbb8e9ef

 

Det var vel ikke et spesielt rart spørsmål! Ta deg en bolle.

Skrevet

Jeg skal og til dyreparken med min til sommern som da er 2 år og 3 mnd. Han er veldig aktiv og går mye ellers, men jeg tar med trillen. Litt for å få han med meg rundt og for at han skal få hvile litt. Blir fort veldig mye gåring, det er langt fra den ene siden til den andre av parken.

Skrevet

Vi var der i fjor, og da var jenta vår 3,5 år, men vi gjorde det lurt i å leie en sånn ordentlig "barnetrille", tror det var en TFK SPortsvogn eller noe sånt, ivertfall med ett hjul fremme og to bake. Det var helt genialt! Vi brukte den som base til å ha jakkene våre, veske/sekk og slikt, samtidig som jenta vår kunne ta seg noen "hvil" når det ble mye inntrykk og mye mennesker og mye gåing! Dessuten betaler du bare depositum tror jeg :) Kos dere! :)

 

Anonym poster: 7eb4ffaba3e42b8ea1f3797df562f478

Skrevet

Anbefaler det sterkt!

Det er MYE gåing og mange inntrykk.

 

Anonym poster: 7769f2af28dfcc6277d1c645dad3dd29

Skrevet

Du kan leie en skikkelig trille der ikke dyrt og vel verdt det:) Du trenger ikke ta med:)

Skrevet

Vi bor i nærheten og bruker dyreparken ofte. bruker sjeldent vogn til vår toåring, men så er vi der sjeldent hele dagen. Skulle vi vært der fra det åpner og hele dagen ville jeg tatt med vogn. Man går veldig mye i parken, og de små blir slitne.

I tillegg synes jeg det er praktisk å legge drikke, niste, ekstra jakker osv under vogna i stedet for å bære!

 

Anonym poster: 71dfecc50544a3968321cdd1e6c3e407

Skrevet

Klarer du ikke tenke selv, HI? Dyreparken er stor, så ja, det blir mye gåing. Herregud, hva folk skal spørre om her inne.

 

Anonym poster: f41a7d3829dd61bb885828acbbb8e9ef

 

Herregud, hva folk skal sutre over her inne. Så la nå være å svar da.

Skrevet

Vi bor i nærheten og bruker dyreparken ofte. bruker sjeldent vogn til vår toåring, men så er vi der sjeldent hele dagen. Skulle vi vært der fra det åpner og hele dagen ville jeg tatt med vogn. Man går veldig mye i parken, og de små blir slitne.

I tillegg synes jeg det er praktisk å legge drikke, niste, ekstra jakker osv under vogna i stedet for å bære!

 

Anonym poster: 71dfecc50544a3968321cdd1e6c3e407

 

 

Signerer. Ta med trille hvis du har. Så kan du heller la barnet gå til det er slitent. Spar pengene og ta med din egen. :)

Skrevet

Takk for svar dere:) Genialt at man kan leie trille da! Har i ugp bilen full med bagvogn til baby og utstyr til 5 pers:)

 

Hi

 

Anonym poster: 24c5ccec5a005d7e7eff83272a6d79d4

Skrevet

De er kjempegreie de trillene du kan leie der:)

Har alltid med sånn en ,så kan de hoppe oppi etterhvert ,

Legger gjerne jakker sekker og alt mulig annet også oppi der;)

Skrevet

De har og vanlige vogner og tvillingvogner der. Om man må betale for det eller ei, det vet jeg ikke.

 

Anonym poster: 35d82c028a288469927dae65cf1ac3e5

Gjest Julia1984
Skrevet

Vi skal definitivt ha med trille til min mellomste som fyller 3 år mens vi er der. Vi er i dyreparken fra de åpner til tidlig kveld og da trenger vi trille til han. Masse gåing, ståing, inntrykk over mange timer. Dagen skal være hyggelig for alle, ikke bare oss voksne og eldste. Godt å ta noen pauser i trillen. Hadde ikke hatt betenkeligheter med triller til eldre barn heller når man tilbringer 8-9 timer i parken!

Skrevet

Bare husk å være tidlig ute da de kan bli borte ganske fort.

Er depositum på trillene.

Anbefaler virkelig ordentlig trille fremfor de tre trallene du kan låne. De er tunge og vonde å gå å dra på en hel dag!

Kos dere masse, vi har vært der i dag og kost oss etter barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...