Gjest Siklerotte Skrevet 2. mai 2013 #1 Skrevet 2. mai 2013 Til hundejente eller hundedame? For jeg og valpen er bestevenner, ingen andre er interessante -i hvert fall ikke like bra - jeg er den som må være der hele tiden, den lille stemordalten. Føler meg på nivå med hundeviskeren. Og nå sover hun i armene mine, og jeg beundrer den nydelige skapningen. Vurderer å drite i alt og opprette hundeskole, en med ekstra mye kos på programmet. Hunder er nå min nye lidenskap. Har til og med lest en del på nettet om dem.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. mai 2013 #4 Skrevet 2. mai 2013 Vel, ligner din på min, er sikling en essensiell del av vennskapet. Så det må du uansett ha med i nicket ditt.
ms.Pond Skrevet 2. mai 2013 #6 Skrevet 2. mai 2013 Slevevovsen er jo et alternativ - som du forøvrig kan øve deg på å si fem ganger på rappen etter inntak av et par glass vin. Og til vintersolverv kan du bli Slevelig Jul.
Gjest Siklerotte Skrevet 2. mai 2013 #7 Skrevet 2. mai 2013 Vel, ligner din på min, er sikling en essensiell del av vennskapet. Så det må du uansett ha med i nicket ditt. Den er ikke helt min, men litt! Den sikler ikke ennå, men den snorker...
Gjest Siklerotte Skrevet 2. mai 2013 #8 Skrevet 2. mai 2013 Slevevovsen er jo et alternativ - som du forøvrig kan øve deg på å si fem ganger på rappen etter inntak av et par glass vin. Og til vintersolverv kan du bli Slevelig Jul. Klarer ikke engang å si det uten vin i glasset! Ifølge en jeg kjenner fins det er spill som heter tungekrøll, men et er det eneste spillet jeg ikke ønsker meg, for jeg hadde garantert kommet på sisteplass, til tross for at jeg aldri har trengt logoped.
Gjest Siklerotte Skrevet 2. mai 2013 #9 Skrevet 2. mai 2013 Siklebikkje flaggtøs? Flaggtøs er jeg i hvert fall - en ganske god en også, om jeg får si det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå