Gå til innhold

Er dette uhøflig? Ferietur med andre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i Spania med ettåringen min, for å besøke farmoren til jenta mi, som er fastboende her. Jeg har reist hit med svigerinnen min, som har to små på 9 mnd og 7 år.

På grunn av hennes lille, holder vi oss til bassenget, men jeg synes dette blir kjedelig i lengden.. Har veldig lyst til å reise til andre byer i nærheten, men svigerinnen min synes dette blir for vanskelig med sine små. Jeg har betalt flyreise selv, men farmoren har betalt for 14 dager i en flott leilighet for oss to, så føler meg på en måte forpliktet til å følge deres ønsker..

Blir det frekt å si at jeg reiser til den og den byen en dag? Og dra på stranden alene en dag? Har utrolig liten lyst til å sitte ved bassenget i fjorten dager, da kunne jeg like gjerne vært i badeland i Norge. :/

Anonym poster: 96ea2e78795342f1ca13f2bc2d32c3dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er helt greit å dele seg når ma er på ferie samme med andre.

Da gjør man noe sammen og noe alene med sine barn!

Anonym poster: ea91170ba85d1ac1cda2892ae39647ed

Skrevet

Jeg ville helt klart tatt meg en tur eller to alene, skjønner ikke helt problemet. Vil tro at det er godt for dere alle å ikke skulle være sammen hele døgnet i to uker.

Skrevet

Det må da være fint både for deg og svigerinnen din at dere kan dele dere litt. Jeg ser ikke problemet. Reis til byen og kos deg.

Skrevet

Nei, det må vere greit å bevege litt på seg.

Skrevet

Dere skal vell besøke familie mange dager hvis det er pga familien dere er der?

Ellers ser jeg ingen grun til at dere ikke kan dele dere noen ganger.

Må ikke 7 åringen på skolen foresten?

Anonym poster: bce69cac11afcfb492691052cc57fd39

Gjest sussie77
Skrevet

Syntes ikke det er frekt eller rart om du drar til en annen by en dag.

Skrevet

Er da helt greit å dele seg litt selv om man reiser sammen. Jeg hadde sikkert tilbudt meg å ta med 7-åringen litt rundt også - mest for å få litt aleine-tid med niesa mi, og litt for å avlaste svigerinnen min litt ;)

Skrevet

Synes heller ikke det er rart eller frekt, må jo være godt for alle å få litt tid "alene". Om du har lyst og energi, kan du jo ta med 7 åringen på stranda, h*n har sikkert også kjemep lyst å komme gå på stranda en dag eller to!

Skrevet

Takk for svar. 7åringen er ikke niesen min, da dette er bf søster, og vi er ikke sammen lengere..

Har liksom fått inntrykk av at vi må gjøre alt sammen, for da jeg ytret et ønske om å dra på stranden, sa svigerinnen min at det kunne vi gjøre når babyen hennes sov. Problemet er jo at da sover min og, i tillegg til at hele dagen blir borte..

HI

Anonym poster: 96ea2e78795342f1ca13f2bc2d32c3dd

Skrevet

7-åringer er uansett kusinen til ditt barn så jeg hadde tatt henne med.

Er da ikke noe pes å ha med et så stort barn på noe, hun kan jo leke meg og hjelpe deg med 1-åringen også.

Anonym poster: 168364ed48926224cfc1bd102c7eb00a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...