Gå til innhold

Egoistisk søster!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss om 1 år. Og tror dere ikke min kjære søster planlegger å bli gravid!!!!!! Kan hun ikke vente til etter bryllupet? Hun vet hvor mye det betyr for meg. Ble skikkelig lei meg nå.

 

Anonym poster: 1e75968fe799eb2f57ddadf0d269958f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha, TROLL!

 

Anonym poster: b43925242497f7ab286fb3371e09b377

Skrevet

ja ja, og sånn går no dagan

 

Anonym poster: 51f2247ed5c0647b7f248d29e679971c

Skrevet

Og søskenkjærligheten er på topp?:) forsøker du å provosere eller mener du d virkelig? Isåfall tror jeg du må få et større perspektiv og forståelse av ting. Verden snurrer ikke rundt deg.

 

Anonym poster: 6f438d5e3136a69862cb146fc6f063a1

Skrevet

Hahahaha...

 

Anonym poster: f0287b0665147d9cf5c7a8d9b2ed6a1b

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Denne begynner å bli gammel.

 

Finn på noe nytt da, pliiiiiiis :rolleyes:

Skrevet

Hokkus å pokkus

Hei fili jokkus

Trollet på di'ib, sover du?

Nå skal du trolle

Preggis og fjollet

Hei fili trollet kom fram, huff'a mei!

 

Hvis du kjeder deg så gale kan du heller lage en lang fin tråd som inneholder alle dib-klassikere. Sametrusa, zebratrusa, bilden i feil garrage, hyllebærsafta og brannøvelsa, gjerne fler og om du kommer på de;-)

DET hadde vært noe å lest;-)

 

Anonym poster: a9531af74a880384933809f25d3465d6

Skrevet

Problemet med disse trolle-trådene dere prøver på er at de er ikke morsomme slik som de gode gamle. Som hun med bilen og garasjen eller hun på det hotellet (ler høyt når jeg tenker på det!! "han kikket på meg med knekk i knærne" Hysterisk morsomt!!) :lol:

 

Anonym poster: de25502c2e08f0752a04c301b45bdfb1

Skrevet

Om dette ikke er tull så er det vel du som er egoistisk HI!

 

Anonym poster: fa57bad5f84e0f07238b4dc4484c34ce

Skrevet

Problemet med disse trolle-trådene dere prøver på er at de er ikke morsomme slik som de gode gamle. Som hun med bilen og garasjen eller hun på det hotellet (ler høyt når jeg tenker på det!! "han kikket på meg med knekk i knærne" Hysterisk morsomt!!) :lol:

 

Anonym poster: de25502c2e08f0752a04c301b45bdfb1

 

Link til hotell tråden?

 

Anonym poster: 61959c9d3949c6cf6361d409f1b8bceb

Gjest Antarctica
Skrevet

Var det noe med sebrastoff i badebuksa?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...