Gå til innhold

Sier dere mannen min etter at dere gifter dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt litt på det der... Jeg synes det blir så rart å omtale ham som mannen min. Jeg synes plutselig han høres så gammel ut! Liker best å si kjæresten min! Gubben kommer jeg aldri til å si...

Anonym poster: d82c7414b62068794de852b43212755c

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kommer ann på hvem jeg prater med. Sier bare mannen min til de jeg overhodet ikke kjenner

Skrevet

Ja :-) Gubben er helt grusomt, det skal jeg ALDRI si uansett hvor gamle vi blir!

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Sier mannen min selv om vi ikke er gift, jeg :)

Han er jo det - mannen i mitt liv. Men ektemann er han ikke :P

Skrevet

Mannen min har han vært lenge. Vi gifter oss om en måned. :)

Skrevet

Ja, jeg sier mannen min. Sier av og til gubben også, men i en kjærlig småertende tone. :-)

Skrevet

Jeg sier mannen min. Og vi er ikke gift engang. Det er jo værre enn å banne i kirka her inne. Men han er mann, og han er min.

Kjæresten min synes jeg er litt "fjortis", eller i beste fall noe man kan kalle ham hvis man ikke bor sammen. "Typen min" er enda værre.

Skrevet

Har kalt han for gubben siden vi ble sammen, jeg var 21 og han 23 :)

Da vi giftet oss året etter fortsatte jeg å kalle han det, pluss mannen min og kjæresten min. Bytter litt på.

Mest kjærest eller gubben.

Jeg er kona, kjerringa eller kjæresten.

Skrevet

Jeg prøver å formulere meg så jeg kan si min mann. Mannen min, synes jeg høres rart ut...

Ellers har han vert "min mann" i flere år før vi giftet oss. Husker ikke da det ble slik. Men vi hadde nok bodd i lag noen år...

Skrevet

Mannen min til de jeg ikke kjenner, gubben eller navnet til de jeg kjenner og kjæresten min hvis det er romantisk setting, dvs hvis vi skal noe sammen en kveld og har barnevakt..

Anonym poster: 668749d6011bde24dc90ec997f315da9

Skrevet

Jeg sier mannen min og det har jeg gjort siden vi giftet oss da vi var 21. Kjæresten min sier jeg bare til ham mens min kjære kan jeg finne på å si i uhøytidelige settinger.

Skrevet

Jeg sier "mannen min" selv om vi ikke er gift jeg da ;) Sier kjæresten og typen min iblant også.....men er kanskje litt fjortis, hehe!

Skrevet

gubbe sier jeg. og vi er 23 og 25 år. Han kaller meg for dama si.

Anonym poster: 86a99a4a2555cf4c5832809b45a21fac

Skrevet

Jeg prøver å bruke navnet hans mest mulig slik de jeg snakker med kan få et "forhold" til ham...men er det noen jeg bare kommer til å møte en gang eller to, bruker jeg samboeren min, forloveden min er helt uaktuelt. Ville nok sagt mannen min om vi var gift.

Anonym poster: 45552868dd62ce52238733a2c4542359

Skrevet

Sier ektefellen

Anonym poster: d1af04e71bc42c2c6f783f56c65b2001

Skrevet

Kommer an på hvem jeg snakker med. Hvis det er folk jeg ikke kjenner, sier jeg mannen min. Blant venner og kjente sier jeg navnet hans. Kjæreste sier jeg bare til han.

Anonym poster: 1398cda6c8ed6b2d389b0b5fe489742d

Skrevet

Kaller han mannen min selv om vi ikke er gift jeg.

Anonym poster: 937c4a306f6444b0f75eb69ebddcee61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...