Catlady Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 For noen timer siden satt jeg og koste meg med god middag da det banket på døren, og det var naboen som fortalte at han hadde kjørt over en katt som hadde løpt ut i veien ... Jeg løp ut, og der lå min kjære,vakre lille jente død ... Så fort livet snur seg ... For noen timer siden lå hun i fanget mitt og malte, nå ligger hun død inntullet i et teppe i vaskekjelleren .. Klarer ikke slutte å gråte, og er helt knust. Det nye idylliske, landlige stedet vi flyttet til hvor pusene skulle få løpe fritt ute og være fri er ikke så idyllisk lenger ... Stengt katteluken for natten nå.
MammantilNurket Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Åh nei Så fryktelig leit å høre. Jeg får så vondt på dine vegne! Sender deg en god klem <3
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 1. mai 2013 #3 Skrevet 1. mai 2013 Huff og huff.. Sender mange varme tanker og klemmer til deg. :-( Er så vondt når de forlater oss. :-(
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #4 Skrevet 1. mai 2013 Huff og huff så trist ;( det er så grusomt å miste kjæledyrene sine. Føler virkelig med deg <3 mistet selv hunden vår i fjor, og jeg tror ingen som ikke har hatt dyr kan forstå or ubeskrivelig vondt det er. Føler jeg gikk gjennom en sorgprosess i ukesvis etterpå. Jeg forsonet meg med at vår hund var alvorlig syk og ikke hadde det bra, men katten din var helt sikkert frisk, og det gjør det enda vanskeligere å godta...... Fikk helt klump i halsen jeg nå </3 Sender deg en god klem. Anonym poster: 85bfe22a3617c1f35062f97d7622861c
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 1. mai 2013 #5 Skrevet 1. mai 2013 Huff, det var trist! Jeg vet hvor leit det er å miste et dyr man er veldig glad i. God klem til deg
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #6 Skrevet 1. mai 2013 Så utrolig trist!! Stakkars pus:( Har selv en katt som jeg har hatt i snart 8 år, fikk den før barna...er livredd det du har opplevd og sender deg gode tanker. Hvil i fred søte pus! Anonym poster: eaf321350ab92cb3c2a472e3c49e36cb
Catlady Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2013 Takk dere .. Kanskje litt teit å legge ut, men sitter her alene og er helt utafor, og måtte bare lette litt på trykket .. Klarer ikke skjønne helt hva som har skjedd ...
CaptainHindsight Skrevet 1. mai 2013 #8 Skrevet 1. mai 2013 Ånei Fikk skikkelig klump i magen nå, så grusomt. Jeg er glad du har en ærlig nabo som kom til deg for å si ifra, altfor mange lar andres dyr ligge igjen i veibanen og det syns jeg er helt forferdelig, og virkelig en sten til byrden. Trøst deg med at pusen din helt sikkert elsket sine landlige omgivelser, og at det endte smertefritt. Sender deg og dine mange gode tanker og klemmer.
Catlady Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #9 Skrevet 1. mai 2013 Huff og huff så trist ;( det er så grusomt å miste kjæledyrene sine. Føler virkelig med deg <3 mistet selv hunden vår i fjor, og jeg tror ingen som ikke har hatt dyr kan forstå or ubeskrivelig vondt det er. Føler jeg gikk gjennom en sorgprosess i ukesvis etterpå. Jeg forsonet meg med at vår hund var alvorlig syk og ikke hadde det bra, men katten din var helt sikkert frisk, og det gjør det enda vanskeligere å godta...... Fikk helt klump i halsen jeg nå </3 Sender deg en god klem. Anonym poster: 85bfe22a3617c1f35062f97d7622861c Sitter her med en syk og gammel hund selv som vi er "forberedt" på kanskje ikke har så lang tid igjen .. Men kattene er unge og friske. Sto senest igår og pratet med en annen nabo og fortalte kry om hvor mye hun hadde blomstret opp etter at vi flyttet, og var blitt utepus. Utepuser har sin pris ..... Har bare lyst til å legge meg under dynen og gråte. Det gjør så vondt så vondt .. Takk for klem og tanker
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #10 Skrevet 1. mai 2013 Huff, kondolerer på mye vet alt om å miste dyr. Er helt forferdelig. Vi måtte avlive hunden vår for snart 2 år siden, hun ble 10 år gammel, og var syk, bare noen måneder senere brakk hesten min benet og måtte avlives. Hun hadde jeg eid i 10 år. Fortsatt den dag i dag, kan jeg plutselig begynne å gråte over de to vakre dyra jeg mistet, selvom begge to var syke, og det var for deres beste og ende livet, så Gjør det forferdelig vondt. Sender deg en god klem!! Anonym poster: 8496041e6a67a0a9be4961937da08e1d
Catlady Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #11 Skrevet 1. mai 2013 Ånei Fikk skikkelig klump i magen nå, så grusomt. Jeg er glad du har en ærlig nabo som kom til deg for å si ifra, altfor mange lar andres dyr ligge igjen i veibanen og det syns jeg er helt forferdelig, og virkelig en sten til byrden. Trøst deg med at pusen din helt sikkert elsket sine landlige omgivelser, og at det endte smertefritt. Sender deg og dine mange gode tanker og klemmer. Glad han sa ifra selv.. Han kom rett opp og så han var veldig lei seg. Fortalte om sin egen pus som var 16 år osv .. Men jeg klarte ikke å forholde meg til han da .. Akkurat nå(selv om jeg innerst inne vet det var en ulykke) er han,for meg, den som endte livet til jenta mi.. Og ja, hun virkelig elsket sine nye landlige omgivelser. Hun har blomstret så utrolig siden vi flyttet, og løper rundt her med halen i været og kvitrer som en liten kanarifugl det er så latterlig tragisk og ufattelig vondt at det endte slik ... Takk for gode tanker og klemmer captain
Catlady Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #12 Skrevet 1. mai 2013 (endret) Så utrolig trist!! Stakkars pus:( Har selv en katt som jeg har hatt i snart 8 år, fikk den før barna...er livredd det du har opplevd og sender deg gode tanker. Hvil i fred søte pus! Anonym poster: eaf321350ab92cb3c2a472e3c49e36cb Huff, kondolerer på mye vet alt om å miste dyr. Er helt forferdelig. Vi måtte avlive hunden vår for snart 2 år siden, hun ble 10 år gammel, og var syk, bare noen måneder senere brakk hesten min benet og måtte avlives. Hun hadde jeg eid i 10 år. Fortsatt den dag i dag, kan jeg plutselig begynne å gråte over de to vakre dyra jeg mistet, selvom begge to var syke, og det var for deres beste og ende livet, så Gjør det forferdelig vondt. Sender deg en god klem!! Anonym poster: 8496041e6a67a0a9be4961937da08e1d Mistet både hund og katt før og .. Det blir så vanvittig tomt etter de, og det gjør så vondt at jeg har problemer med å puste .. Har en gammel og syk hund som jeg vet ikke har så lenge igjen, men det gjør det ikke noe lettere med tanke på at hun blir borte .. for hvordan forberede seg på noe slikt ? Man betaler en høy pris for å ha disse dyra .. Endret 1. mai 2013 av Catlady
Gjest sug lut Skrevet 1. mai 2013 #13 Skrevet 1. mai 2013 Uff, så leit, Catlady - det er så vondt å miste dyra, og så brått. Jeg synes veldig synd på deg nå, klapp gamlehunden masse og gråt i pelsen hans om du trenger det...
CaptainHindsight Skrevet 1. mai 2013 #14 Skrevet 1. mai 2013 Ånei Fikk skikkelig klump i magen nå, så grusomt. Jeg er glad du har en ærlig nabo som kom til deg for å si ifra, altfor mange lar andres dyr ligge igjen i veibanen og det syns jeg er helt forferdelig, og virkelig en sten til byrden. Trøst deg med at pusen din helt sikkert elsket sine landlige omgivelser, og at det endte smertefritt. Sender deg og dine mange gode tanker og klemmer. Glad han sa ifra selv.. Han kom rett opp og så han var veldig lei seg. Fortalte om sin egen pus som var 16 år osv .. Men jeg klarte ikke å forholde meg til han da .. Akkurat nå(selv om jeg innerst inne vet det var en ulykke) er han,for meg, den som endte livet til jenta mi.. Og ja, hun virkelig elsket sine nye landlige omgivelser. Hun har blomstret så utrolig siden vi flyttet, og løper rundt her med halen i været og kvitrer som en liten kanarifugl det er så latterlig tragisk og ufattelig vondt at det endte slik ... Takk for gode tanker og klemmer captain Skjønner godt følelsen din... Du får heller ta en prat med han når du føler deg litt bedre. Et av mine mareritt er å kjøre på andres dyr, det må være helt forferdelig. Hun hørtes ut som en nydelig pus og at hun etterlater seg mange fine minner.
Catlady Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #15 Skrevet 1. mai 2013 Uff, så leit, Catlady - det er så vondt å miste dyra, og så brått. Jeg synes veldig synd på deg nå, klapp gamlehunden masse og gråt i pelsen hans om du trenger det... Jeg gjør det også har jeg åpnet rom flasken nå.. Må roe nervene litt ..
Catlady Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #16 Skrevet 1. mai 2013 Ånei Fikk skikkelig klump i magen nå, så grusomt. Jeg er glad du har en ærlig nabo som kom til deg for å si ifra, altfor mange lar andres dyr ligge igjen i veibanen og det syns jeg er helt forferdelig, og virkelig en sten til byrden. Trøst deg med at pusen din helt sikkert elsket sine landlige omgivelser, og at det endte smertefritt. Sender deg og dine mange gode tanker og klemmer. Glad han sa ifra selv.. Han kom rett opp og så han var veldig lei seg. Fortalte om sin egen pus som var 16 år osv .. Men jeg klarte ikke å forholde meg til han da .. Akkurat nå(selv om jeg innerst inne vet det var en ulykke) er han,for meg, den som endte livet til jenta mi.. Og ja, hun virkelig elsket sine nye landlige omgivelser. Hun har blomstret så utrolig siden vi flyttet, og løper rundt her med halen i været og kvitrer som en liten kanarifugl det er så latterlig tragisk og ufattelig vondt at det endte slik ... Takk for gode tanker og klemmer captain Skjønner godt følelsen din... Du får heller ta en prat med han når du føler deg litt bedre. Et av mine mareritt er å kjøre på andres dyr, det må være helt forferdelig. Hun hørtes ut som en nydelig pus og at hun etterlater seg mange fine minner. Urettferdig
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #17 Skrevet 1. mai 2013 Å herlighet.. Det er en KATT!!!!!! Get over it.. Anonym poster: db756c1faa9883af82e0f98e5b18b527
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 1. mai 2013 #18 Skrevet 1. mai 2013 (endret) Å herlighet.. Det er en KATT!!!!!! Get over it.. Anonym poster: db756c1faa9883af82e0f98e5b18b527 Du er i det sympatiske og sjarmerende hjørnet i dag ser jeg! Det som kanskje bare er en katt i dine øyne kan være et viktig medlem av familien for noen andre. Hvis en av dine venninner hadde ringt fortvilet til deg fordi katten hennes hadde blitt påkjørt, så er det dette du hadde svart henne? Endret 1. mai 2013 av Kira bjeffer!
MammantilNurket Skrevet 1. mai 2013 #19 Skrevet 1. mai 2013 Å herlighet.. Det er en KATT!!!!!! Get over it.. Anonym poster: db756c1faa9883af82e0f98e5b18b527 Skjerp deg, Slemme-Annie!!!Hva er det som feiler deg, egentlig? Slikt er det bare ikke greit å skrive. *sparket deg på leggen*
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #20 Skrevet 1. mai 2013 Å herlighet.. Det er en KATT!!!!!! Get over it.. Anonym poster: db756c1faa9883af82e0f98e5b18b527 Skjerp deg, Slemme-Annie!!!Hva er det som feiler deg, egentlig? Slikt er det bare ikke greit å skrive. *sparket deg på leggen* Slemme-Annie??? Anonym poster: db756c1faa9883af82e0f98e5b18b527
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #21 Skrevet 1. mai 2013 Å herlighet.. Det er en KATT!!!!!! Get over it.. Anonym poster: db756c1faa9883af82e0f98e5b18b527 Skjerp deg, Slemme-Annie!!!Hva er det som feiler deg, egentlig? Slikt er det bare ikke greit å skrive. *sparket deg på leggen* Neida, da hadde jeg nok sagt " ånei, så strist osv osv, men uten å ha ment det.. Men helt ærlig syns jeg ikke katter er noe å syte over.. Har selv katt, har hatt den i 5-6 år.. Men den er jo bare der.. kommer og går som den vil. Den får kos og søt er den, men hadde den blitt overkjørt ikveld hadde jeg ikke akkurat blitt knust nei... Anonym poster: db756c1faa9883af82e0f98e5b18b527
Ennai Skrevet 1. mai 2013 #22 Skrevet 1. mai 2013 Å herlighet.. Det er en KATT!!!!!! Get over it.. Anonym poster: db756c1faa9883af82e0f98e5b18b527 Skjerp deg, Slemme-Annie!!!Hva er det som feiler deg, egentlig? Slikt er det bare ikke greit å skrive. *sparket deg på leggen* Neida, da hadde jeg nok sagt " ånei, så strist osv osv, men uten å ha ment det.. Men helt ærlig syns jeg ikke katter er noe å syte over.. Har selv katt, har hatt den i 5-6 år.. Men den er jo bare der.. kommer og går som den vil. Den får kos og søt er den, men hadde den blitt overkjørt ikveld hadde jeg ikke akkurat blitt knust nei... Anonym poster: db756c1faa9883af82e0f98e5b18b527 Bare vent.. Karma kommer å biter deg i ræva en vakker dag! Man sparker ikke mennesker som allerede ligger nede! Jeg føler med deg Catlady. Er ikke morro å miste en i familien:-(
CaptainHindsight Skrevet 1. mai 2013 #23 Skrevet 1. mai 2013 (endret) Å herlighet.. Det er en KATT!!!!!! Get over it.. Anonym poster: db756c1faa9883af82e0f98e5b18b527 For deg er det "bare" en katt, for andre er det et familiemedlem man elsker og savner. Endret 1. mai 2013 av CaptainHindsight
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2013 #24 Skrevet 2. mai 2013 Så forferdelig! Jeg mistet selv katten min for ikke lenge siden, hadde hatt han i nærmere 20 år. Det er forferdelig vondt! Tørsten får være at hun vel sannsynlIgvis slapp å lide. God klem til deg. Anonym poster: 064e68eae27668788aeb5cc5444fe097
Livmor Skrevet 2. mai 2013 #25 Skrevet 2. mai 2013 Føler virkelig med deg. Mistet selv hunden min i en påkjørsel for tre måneder siden, og vet så altfor godt hvordan det er å stå der med den lille bylten i armene. Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå