Gå til innhold

Når be om sykemelding?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da slo bekkenløsningem til her. Er i uke 19 og har kjent det en god stund allerede, men i dag verker det. Er jo moderat vondt når jeg ikke gjør noe for å provosere det (som husarbeid), men det er jo så mye av svangerskapet igjen!

Pga jobben jeg har ønsker jeg å gå rett i 100% sykemelding denne gang, dersom jeg først skal sykemeldes, men hvor plagsomt har det vært for dere før dere ble sykemeld? Vil gjerne høre fra dere som har problemer med å få tilpassede arbeidsoppgaver på jobb. Jeg har ikke akkurat en vanlig kontorjobb og bedriften er liten. Har også to barn fra før som krever sitt.

 

Æsj ass... bekkenløsning er no' dritt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 22 og har bekkenløsning siden uke 12. Har jobbet 60% etter påske. Har en aktiv 2 åring fra før som krever sitt. Er nå mye verre og var i går nesten ikke i stand til å gå pga smerter. Sovet dårlig i natt og våknet no nettopp etter kun 4 timers søvn. Skal ikke på jobb i dag for å si d sånn...

 

vurderer å jobbe bare 40%. Har en jobb med en del sitting men også en del gange i lange korridorer. I tillegg 5 mil arb.vei en vei. dvs 45 min i bil. Fått tilpasset Arb.tid ( er IA bedrift) men vet ikke hvor mye lengre jeg holder ut.

 

Barn og familie kommer fremfor jobben så trenger du 100% sykmelding så ber du om d:) lykke til!

Skrevet

Jeg fikk det i uke 9 og er i uke 15, jobber ennå 100%, skal til fysio i neste uke og håper at det hjelper. Hvis ikke spør jeg legen om en sykemelding hvis jeg blir verre. Akkurat nå går det ok, ja det er vondt, men jobben tilrettelegger slik at det går greit.

 

Det blir jo annerledes for deg hvis jobben ikke kan tilrettelegge. Dra til legen du ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...