Gå til innhold

Noen som har vært på Playa del Ingles?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva finne på med en ettåring her? Og hvilke strender er bra?

Har hørt at San Fernando har gode shoppingmuligheter, stemmer dette?

Og er det noen som har tatt buss med barnevogn og baby fra Playa til Las Palmas her? Har hørt at det er helt umulig, da det ikke er plass til barnevogn, men synes det høres rart ut, da min kan klappes sammen til bare noen cm i bredde.

Anonym poster: 06c14f37460368c9b09df5068080addd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke reist til playa med småbarn. Det er et veldig slitent feriested som hadde sin storhetstid for 20-30 år siden. Hoteller og butikker bærer preg av å dette. I tillegg er det nå stort sett ungdom som drar dit kun for å feste. Det er lite shopping der bortsett fra de typiske jallabutikkene med krimskrams og dårlige kopivarer. På gran canaria er da nabostedet Maspalomas/costa meloneras et MYE bedre valg. Her er det flere nye, flotte hoteller, en flott strandpromenade og en del fine butikker (f.eks Mango, Macys, Thomas Sabo, Ralph Lauren). Skal du virkelig shoppe må du inn til Las Palmas. Det er ikke noe problem å reise dit med buss fra Maspalomas hvertfall, og kan ikke se at det skulle være noe plroblem å ta med barnevogn så lenge du ikke må ha den oppslått inne i bussen.

God tur :)

Anonym poster: 7550483864332b18ff6353dc918fd807

Skrevet

Ville ikke reist til playa med småbarn. Det er et veldig slitent feriested som hadde sin storhetstid for 20-30 år siden. Hoteller og butikker bærer preg av å dette. I tillegg er det nå stort sett ungdom som drar dit kun for å feste. Det er lite shopping der bortsett fra de typiske jallabutikkene med krimskrams og dårlige kopivarer. På gran canaria er da nabostedet Maspalomas/costa meloneras et MYE bedre valg. Her er det flere nye, flotte hoteller, en flott strandpromenade og en del fine butikker (f.eks Mango, Macys, Thomas Sabo, Ralph Lauren). Skal du virkelig shoppe må du inn til Las Palmas. Det er ikke noe problem å reise dit med buss fra Maspalomas hvertfall, og kan ikke se at det skulle være noe plroblem å ta med barnevogn så lenge du ikke må ha den oppslått inne i bussen.

God tur :)

Signerer denne.

Anonym poster: cf6e3d53bfd8985f3ea5bca688233dee

Skrevet

Takk for et godt svar!:) nå har det seg sånn at jeg er allerede i Playa, så må gjøre det beste ut av det :) finnes det ingen gode strender her, altså?

Tar det lang tid å dra til Maspalomas? Og er det verdt å dra til Las Palmas for shoppingen sin del? Behøver ikke så mye, men har lyst til å se mest mulig mens jeg er her, for Spania blir nok aldri prioritert som feriested flere ganger..:) hI

Anonym poster: 06c14f37460368c9b09df5068080addd

Skrevet

Bli i playa del ingles. Maspalomas er den kjipeste plass i historien. Finnes en fin strand både her og i playa del ingles. Vært er et år. Aldri tilbake.

Skrevet

Altså var der 5 dager et år.

Skrevet

Du er der allerede ja, da er det jo bare å gjøre det beste av det ja B) Maspalomas er bare 5-10 min i taxi unna. Jeg ville definitivt tatt turen til Las Palmas. Det er en flott liten storby med mye å se og gjøre! Mye bra shopping der også! Der er det også en fin bystrand slik at man kan slappe av litt på stranden mellom shoppingen/sightseeingen om man har med seg småbarn. Ellers er det faktisk utrolig flott å leie bil og kjøre opp i fjellene bak playa del ingles/Maspalomas. Koselige små landsbyer og et veldig spesielt/imponerende landskap!

Fortsatt fin ferie:)

Skrevet

Siste var fra anonym #2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...