Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Mannen min viser meg null interesse på sexfronten nå som jeg er gravid. Dette har vært et tilbakevendende problem ved hver eneste graviditet, og dette er nå mitt tredje barn. Sexlysten vender da normalt tilbake gjerne før de obligatoriske 6 ukene har gått etter fødsel, slik at da er det jeg som kniper igjen på grunn av diverse sting i underlivet.... Mellom graviditetene har vi hatt et helt normalt sexliv. Jeg har inntrykk av at han finner meg rett og slett motbydelig nå som jeg er gravid.. Er dette normalt? Anonym poster: 80863eb2ca491c6b09235e71f38e5afd
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Er nok helt individuelt.. Jeg har ikke din erfaring, tvert om. De er jo dine ord at han finner deg lite attraktiv, motbydelig osv.. Kan det være andre grunner? Noen menn, kan jeg huske å ha lest, "tør" ikke ha sex når kvinnen er gravid. Frykt for å skade fosteret, føles feil... et cetera. Anonym poster: a1cf3d2cf4d9ba617387e76cdd33aee2
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #3 Skrevet 1. mai 2013 kjenner meg litt igjenn her.. snakk med han om det. her viste det seg at han ikke ville for han trodde jeg gjorde det av plikt og følte meg ukofortabel i egen kropp (klager litt over min nye dobbelthake som kommer hver 2neste graviditet) Anonym poster: 7c2a38f48bec500731993334f96c313d
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #4 Skrevet 1. mai 2013 Uff. Sånn var min mann under svangerskapet også Og jeg kjenner jeg gruer meg litt til en ny graviditet (som vi nå jobber som hester for å få til ) Men vi har snakket mye om det nå i etterkant, og jeg er nå litt mer forberedt på hva som venter meg... Min kjære hadde ikke noe i mot kroppen min da jeg var gravid. Han bare fikset ikke at vi hadde en baby i mellom oss. Og stillinger som gjorde at han så meg bak fra hjalp liksom ikke på følelsen at han stanget i en baby. Det høres jo helt teit ut når en sier det høyt. Men det er slik han føler det. Og jeg respekterer det. Vi har et langt liv foran oss, med masse sex og kos. Jeg tenker vi skal klare de 9 mnd. Det vi er beviste på nå, som vi ikke var første gang. er at vi skal kose mye mer. Stryking hudkontakt,og massasje er styrkende for samlivet det også Jeg hadde prøvd å snakke med mannen om dette på en orsiktig måte, og kanskje be om å legge inn litt mer kos i hverdagen? Det kan hjelpe på selvfølelsen å bare få noen kjærlige berøringer hver dag. Lykke til videre i graviditeten Og gratulerer med barneflokk på 3! Anonym poster: 9d8b0202b659a58dc1adcc6e1a308695
<3 2G <3 Skrevet 1. mai 2013 #5 Skrevet 1. mai 2013 Her er det ikke tilfellet, men villet ha snakket med mannen for å finne ut hvorfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå