Gå til innhold

Totalt skivebom på den nye hårfargen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tirsdag freste jeg inn på en butikk for å kjøpe hårfarge. Ville ha en som var lik den jeg allerede hadde. Fikk hjelp av den ansatte der. Ga tydelig uttrykk for at jeg ikke ville ha helt mørkt, men samme lysebrune som jeg hadde. Farvet håret i dag og det ble SORT.

Jeg er blek i huden fra før, men nå er jeg enda blekere. Trodde ikke det gikk, der tok jeg feil gitt.

Har kort hår, men hater hårfargen. Skal i to store selskaper nå i mai og nekter å se ut som et lik. Dessuten så synes det grå innmari fort når håret er sort.

Så nå må jeg ut og kjøpe avfarging og ny hårfarge.

Er dette ekstremt ødeleggende for håret? Håper selvsagt at det skal bli noe lysere når jeg får vasket det en gang til, men tviler sterkt på det.

Anonym poster: 5ee9bd546e8e65e499f52019b34bc9f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har avfarget håret to ganger, hadde da heldigvis kort hår. Blir jo slitt, men i og med at du har kort hår så er det ikke så lenge du må styre med det. Jeg kuret håret mye den tiden avfargingen var i håret (altså før jeg kunne klippe det vekk), og det gikk helt greit. Men du avfarger vel hos frisør?

Anonym poster: 73ae6224f438a52d0e403ee527c85e5a

Skrevet

Du kan eventuelt først prøve renseshampoo kjøpt hos frisør. Ta plast rundt for å tilføre varme og sitt med det en times tid. Da kan noe av den overflødige fargen forsvinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...