Gå til innhold

Har hun rett på pengene igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg solgte en helt ny matrosdress å hun som kjøpte ville bruke finn.no sin betalingsgaranti.

Nå vil hun at jeg skal ta tilbake varen og gi pengene tilbake fordi den for liten til barnet hennes!

Jeg har oppgitt str på varen så syns ikke hun har rett på pengene tilbake når det er noe galt med varen hun kjøpte av meg!

Hva tenker dere?

Anonym poster: 7d8230dd27a31caaa96ae823b3c848b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det er rett at hun skal få pengene tilbake. Det er hennes egen feil at hun ikke sjekket størrelse nøye nok.

Anonym poster: f19309f95c056be9a6f18169034df0a7

Skrevet

Hadde ikke gjort om kjøpet.

Det er risken ved å kjøpe over nett.

Hun får legge ut annonse selv og selge den videre.

Skrevet

Nei selvfølgelig skal hun ikke ha pengene igjen. Hvis hun ikke prøvde det på barnet før hun kjøpte det = hennes problem, med mindre plagget er feil markert med størrelse ( forks hun skal ha str 98 og det er feilmerket med 80 osv)

Anonym poster: d51db9a93d1f4ea4808f87f601917c6e

Skrevet

Jeg sendte varen i posten ettersom hun bodde så langt unna.

Anonym poster: 7d8230dd27a31caaa96ae823b3c848b2

Skrevet

Jeg tenker at kjøper man slik privar så har man ikke returett... Mulig det er feil, men jeg hadde aldri kommet på å kreve salget omjort fordi det var feil størrelse... Noe annet om det er noe galt med varen ja, men så lenge du har oppgitt størrelsen og hun har kjøpt deretter vil jeg si det er hennes problem og ikke ditt...

Skrevet

Med mindre du har med vilje villedet henne og feilmerket varen så har hun IKKE noe krav å komme med

Anonym poster: 818fe1d18db663b562d332c918733b8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...