Gå til innhold

hva er dette tegn på??


Anbefalte innlegg

Skrevet

føler meg rar i kroppen om dagen.

mensen kommer og går som den selv vil. kan ha den i 4-6 dager pleier vanligvis å ha den i 3 dager, sterke smerter men pleier jeg ikke ha.

føler meg ofte svimmel, kvalm,..

 

spiser det jeg pleier, går ikke på nye medisiner, ikke endret noe i livet mitt.

 

noen som vet hva dette kan være. ??

 

Anonym poster: e6090eaa2c8734924833974fb21471a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen???

 

Anonym poster: e6090eaa2c8734924833974fb21471a7

Gjest FinogFjong
Skrevet

Det der kan være så mye forskjellig at du bør bestille deg en time til legen...

Skrevet

Skal til legen neste uke, skal ta det da om det ikke blir verre.

 

men er kan dette være tegn på at jeg er gravid... ???

 

vil ikke ha flere barn og frykter at dette er tegn.

 

Anonym poster: e6090eaa2c8734924833974fb21471a7

Skrevet

nei

 

Anonym poster: cd4989117bc7e1015be0e96f5c231152

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...