Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 føler meg rar i kroppen om dagen. mensen kommer og går som den selv vil. kan ha den i 4-6 dager pleier vanligvis å ha den i 3 dager, sterke smerter men pleier jeg ikke ha. føler meg ofte svimmel, kvalm,.. spiser det jeg pleier, går ikke på nye medisiner, ikke endret noe i livet mitt. noen som vet hva dette kan være. ?? Anonym poster: e6090eaa2c8734924833974fb21471a7
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 ingen??? Anonym poster: e6090eaa2c8734924833974fb21471a7
Gjest FinogFjong Skrevet 1. mai 2013 #3 Skrevet 1. mai 2013 Det der kan være så mye forskjellig at du bør bestille deg en time til legen...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #4 Skrevet 1. mai 2013 Skal til legen neste uke, skal ta det da om det ikke blir verre. men er kan dette være tegn på at jeg er gravid... ??? vil ikke ha flere barn og frykter at dette er tegn. Anonym poster: e6090eaa2c8734924833974fb21471a7
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #5 Skrevet 1. mai 2013 nei Anonym poster: cd4989117bc7e1015be0e96f5c231152
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå