Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Den steriliserte hunnkatten min "henger" mye med en annen katt i nabolaget. De kan ligge i samme hagestol å sove i lag. De trivest rett og slett i hverandres selskap. Dette er en hannkatt, er de kjærester? Kan katter ha fast partner? (den liker forresten ikke andre katter enn den hannkatten) Anonym poster: 0c1acd67a6c6dc05936e7c065c75e2d4
☆☆☆ Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Katten heime hadde fast kompis som fekk sove i kattehuset hans, denne kompisen fekk også bli med inn og ete av skåla. Når eigaren skulle på ferie satte han igjen ei eske for hjå foreldra mine. Denne katten er framleis på besøk titt og ofte, nesten eit år etter at pusen vart påkjørt og drept på sine eldre dagar. Seinast i mars budde han der i ei veke grunna ferie. Andre kattar slapp ikkje inn på tomta eingong.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 1. mai 2013 #3 Skrevet 1. mai 2013 En tidligere hannkatt vi hadde ble tidlig kjæreste med nabokatten, som var en godt voksen hunnkatt. Hannkatten vår var veeeeldig ung, og jeg måtte nesten tvinge dyrlegen til å kastrere ham når det ble utført, fordi dyrlegen mente det var alt for tidlig... Men kjærlighetsforholdet vedvarte det, hannkatten vår satt i vinduskarmen og ventet til naboen slapp ut hunnkatten, og da skulle han ut. De pilte inn på løa til naboen, ble borte en 20 minutters tid ca, før vår hankatt kom luskene hjem med halen høyt i sky og en mine som fortalte mer enn tusen ord, også gikk det er par minutter til før hunnkatten til naboen også kom ut av løa og tuslet seg hjem. Så ja, de kan nok ha kjærlighetsforhold. Brydde seg aldri om andre katter.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #4 Skrevet 1. mai 2013 Katten heime hadde fast kompis som fekk sove i kattehuset hans, denne kompisen fekk også bli med inn og ete av skåla. Når eigaren skulle på ferie satte han igjen ei eske for hjå foreldra mine. Denne katten er framleis på besøk titt og ofte, nesten eit år etter at pusen vart påkjørt og drept på sine eldre dagar. Seinast i mars budde han der i ei veke grunna ferie. Andre kattar slapp ikkje inn på tomta eingong. Så leit å høre om pusen din Men koselig histore annet enn det. Anonym poster: 1bb7b6c688801d50a84bf34057142883
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #5 Skrevet 1. mai 2013 En tidligere hannkatt vi hadde ble tidlig kjæreste med nabokatten, som var en godt voksen hunnkatt. Hannkatten vår var veeeeldig ung, og jeg måtte nesten tvinge dyrlegen til å kastrere ham når det ble utført, fordi dyrlegen mente det var alt for tidlig... Men kjærlighetsforholdet vedvarte det, hannkatten vår satt i vinduskarmen og ventet til naboen slapp ut hunnkatten, og da skulle han ut. De pilte inn på løa til naboen, ble borte en 20 minutters tid ca, før vår hankatt kom luskene hjem med halen høyt i sky og en mine som fortalte mer enn tusen ord, også gikk det er par minutter til før hunnkatten til naboen også kom ut av løa og tuslet seg hjem. Så ja, de kan nok ha kjærlighetsforhold. Brydde seg aldri om andre katter. Hihi, så nydelig Anonym poster: 1bb7b6c688801d50a84bf34057142883
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #6 Skrevet 1. mai 2013 Det kan de nok, jeg har 5 katter, men to av de skiller ALDRI lag, de soiser, sover, leker og går ofte på do sammen. Så ja, det kan de. Disse to nekter å ha noe å gjøre med de tre andre. Merkelige greier :-/ Anonym poster: 2d7b8f5b24b830a74d326c2326b46bf9
Von Hertelhofen Skrevet 1. mai 2013 #7 Skrevet 1. mai 2013 En tidligere hannkatt vi hadde ble tidlig kjæreste med nabokatten, som var en godt voksen hunnkatt. Hannkatten vår var veeeeldig ung, og jeg måtte nesten tvinge dyrlegen til å kastrere ham når det ble utført, fordi dyrlegen mente det var alt for tidlig... Men kjærlighetsforholdet vedvarte det, hannkatten vår satt i vinduskarmen og ventet til naboen slapp ut hunnkatten, og da skulle han ut. De pilte inn på løa til naboen, ble borte en 20 minutters tid ca, før vår hankatt kom luskene hjem med halen høyt i sky og en mine som fortalte mer enn tusen ord, også gikk det er par minutter til før hunnkatten til naboen også kom ut av løa og tuslet seg hjem. Så ja, de kan nok ha kjærlighetsforhold. Brydde seg aldri om andre katter. Smelt....
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 1. mai 2013 #8 Skrevet 1. mai 2013 Ja, de var skikkelig søte sammen. Og dette gjentok seg hver dag.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #9 Skrevet 1. mai 2013 Den første katte vi hadde når jeg var liten var venn med nabopusen, min var gutt og nabopusen var jente. De banket på stuevinduet til hverandre, for da skulle de ut og leke. Tuslet sammen hele tiden. Fryktelig søte der de banket på vindu. Jentepusen fikk ingen barn, så de hoppet ikke i høyet sammen heller tror jeg for hun var ikke sterilisert. Fikk barn noen år etter guttepusen vår ble påkjørt. Nå har vi to pusekatter. De er halvsøsken. De dingler etterhverandre, men hater hverandre som søsken gjør til tider også. Akkurat nå ligger de ved siden av hverandre på sofaen. Jentepusen hadde kattunger i forfjor, da rømte storebror huset. Men han kom inn noen ganger hver dag slik at lillesøster kunne gå ut på do. Da satte han seg på en stol ved siden av kassa der kattungene var og passet på. Gjorde kattungene noe ugang ordnet han opp, men når lillesøster kom inn noen minutter etter gikk han rett ut igjen. En veldig for førnøyd storebror når kattungene ble gitt ut, da fikk han lillesøster tilbake. Lillesøster tror jeg har fått seg kjæreste nå, en katt som lusker rundt her men tørr ikke komme helt opp på terassen for da kommer storebror løpende. Men lillesøster sniker seg rundt hushjørnene så fort storebror sover. Og jeg ser de tusler si om side bortover gata. Hun er sterilisert nå, så noen barn blir det ikke. Anonym poster: f09fb20f4cb775136fdf239f1dd9d6c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå