Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Er det noen som har noen erfaringer eller innspill på dette kjerringrådet for å starte fødsel? Hvordan gjør man det, og funker det? Har lest at Gro Nylander sier at dette må gjøres under overvåkning? Anonym poster: b5c8bd43f92dba3e09439c9bc4f1ab72
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Dytter litt, er det noen som har prøvd dette? Anonym poster: eabc9c38bd84bcda8c004d5ebda4ca98
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #3 Skrevet 1. mai 2013 Vel, det var ikke frivillig, og ikke visste jeg at det var noe man kunne gjøre heller. Men under fødselen med første fikk både jeg og barnet dårlig hjerterytme fordi jeg ikke hadde pauser under riene. De sa at nå MÅTTE han ut og de måtte ta ham hvis han ikke kom på de to neste riene. Da fikk jeg endelig en liten pause. Den ene fødselslegen( hadde ikke mindre enn tre legeteam der) kastet seg over meg, reiv opp sjorta, tok tak i brystvortene og dro dem laaaangt ut mens hun knep og vrei på dem.. Hva i helv....?!? Det var jævlig vondt!! Hun ga på som den sm dama! En annen lege skulle liksom stimulere ved å "kile" meg på magen samtidig. Jammen sa de kile, det var så jævla hardt at det kjentes ut som hun ville ommøblere på innvollene fra utsiden! Riene kom og det gjorde babyen også, før de var klar med tangen. Men det var ikke snakk om pusing og berøring for å si det sånn, det var skikkelig brutalt og effektivt tror jeg. Men dette var som sagt helt i sluttfasen. Anbefales ikke! Anonym poster: c4e0c8196ea429a7568cdcbb1de18b73
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 1. mai 2013 #4 Skrevet 1. mai 2013 Haha.. Fikk en god latter av denne historien. ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #5 Skrevet 1. mai 2013 Er det noen som har noen erfaringer eller innspill på dette kjerringrådet for å starte fødsel? Hvordan gjør man det, og funker det? Har lest at Gro Nylander sier at dette må gjøres under overvåkning? Anonym poster: b5c8bd43f92dba3e09439c9bc4f1ab72 Jeg prøvde det. Kløyp og dro ganske hardt i brystvortene, tok ca 5 min så fikk jeg en ri. Da ga jeg meg, var ikke klar likevel en uke før termin.. Anonym poster: 004160bbd90f5ed94763b41b1e72ae67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå