Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ziva
Skrevet

Hvorfor ringer det på døra akkurat når du er naken og på vei inn (eller ut) av dusjen?

Eller du må tisse i det du legger siste strøket med neglelakk.

Og i det øyeblikket man har klint inn vinterbleke ben med selvbruningskrem så ringer det på døra. Stakkars VG-selgeren han fikk et syn han sent vil glemme.

Det slår aldri feil. I det jeg gjør noe for meg selv så skjer det noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det bare er sånn! Her holdt raudekrossen på å få et ublidt møte med stor kjele popkorn. Mor (les jeg) skulle lage litt kveldskos da mellomste-ru ropte "ferdig!", så da glemte jeg hele dritten (til fordel?! for annen dritt). Og tørkede maiskorn i boblende olje = innmari mye røyk!

Så jeg handlet på refleks, tok kjelen i en viss fart og styrtet mot ytterdøren. Akkurat i det jeg åpner døren og setter nabolagsrekord i Høyangmesterskapet, tusler en mann fra raudekrossen opp trappen.

Han fikk fart på joggeskoene, for å si det pent! Stakkars mann. Jeg tror ikke de kommer hit igjen med det første ;)

Skrevet

Jeg mener at alt sånt er Murphys feil. Jeg liker ikke Murphy.

Men på den annen side, så er Murphy gjerne med på å lage gode historier. Sånn som da mamma skulle prøve hårfjerningskrem på leggene før sommeren og kræsjet med hunden. Selv om vovven ble hivd i dusjen og godt skrubbet ble den flekkvis tynnpelset og så litt skabbete ut en periode ;) Pappa brølte av latter og sa at mamma i alle fall hadde sørget for litt ventilasjon til bikkja på en varm sommerdag.

Gjest Ziva
Skrevet

Jeg mener at alt sånt er Murphys feil. Jeg liker ikke Murphy.

Men på den annen side, så er Murphy gjerne med på å lage gode historier. Sånn som da mamma skulle prøve hårfjerningskrem på leggene før sommeren og kræsjet med hunden. Selv om vovven ble hivd i dusjen og godt skrubbet ble den flekkvis tynnpelset og så litt skabbete ut en periode ;) Pappa brølte av latter og sa at mamma i alle fall hadde sørget for litt ventilasjon til bikkja på en varm sommerdag.

Jeg dauer :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...