Gjest Ziva Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Hvorfor ringer det på døra akkurat når du er naken og på vei inn (eller ut) av dusjen? Eller du må tisse i det du legger siste strøket med neglelakk. Og i det øyeblikket man har klint inn vinterbleke ben med selvbruningskrem så ringer det på døra. Stakkars VG-selgeren han fikk et syn han sent vil glemme. Det slår aldri feil. I det jeg gjør noe for meg selv så skjer det noe.
*Kengumamma* Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Fordi det bare er sånn! Her holdt raudekrossen på å få et ublidt møte med stor kjele popkorn. Mor (les jeg) skulle lage litt kveldskos da mellomste-ru ropte "ferdig!", så da glemte jeg hele dritten (til fordel?! for annen dritt). Og tørkede maiskorn i boblende olje = innmari mye røyk! Så jeg handlet på refleks, tok kjelen i en viss fart og styrtet mot ytterdøren. Akkurat i det jeg åpner døren og setter nabolagsrekord i Høyangmesterskapet, tusler en mann fra raudekrossen opp trappen. Han fikk fart på joggeskoene, for å si det pent! Stakkars mann. Jeg tror ikke de kommer hit igjen med det første
ms.Pond Skrevet 1. mai 2013 #3 Skrevet 1. mai 2013 Jeg mener at alt sånt er Murphys feil. Jeg liker ikke Murphy. Men på den annen side, så er Murphy gjerne med på å lage gode historier. Sånn som da mamma skulle prøve hårfjerningskrem på leggene før sommeren og kræsjet med hunden. Selv om vovven ble hivd i dusjen og godt skrubbet ble den flekkvis tynnpelset og så litt skabbete ut en periode Pappa brølte av latter og sa at mamma i alle fall hadde sørget for litt ventilasjon til bikkja på en varm sommerdag.
Gjest Ziva Skrevet 1. mai 2013 #4 Skrevet 1. mai 2013 Jeg mener at alt sånt er Murphys feil. Jeg liker ikke Murphy. Men på den annen side, så er Murphy gjerne med på å lage gode historier. Sånn som da mamma skulle prøve hårfjerningskrem på leggene før sommeren og kræsjet med hunden. Selv om vovven ble hivd i dusjen og godt skrubbet ble den flekkvis tynnpelset og så litt skabbete ut en periode Pappa brølte av latter og sa at mamma i alle fall hadde sørget for litt ventilasjon til bikkja på en varm sommerdag. Jeg dauer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå