Gå til innhold

16 og 17 år og nybakte foreldre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta fødte 1 mnd før hun fylte 16, med 4-5 mnd igjen av 10.klassen... Men imponerende at hun og barnefar fremdeles er kjærester. Og foreldre til en baby på 3-4 mnd :) Både jenta og gutten har foreldre som stiller mye opp. Så det er jo hell i "uhell" kan man jo si... :) Men tidlig å være mor i 10.klassen, ass :)

Skulle bare fortelle en koselig liten historie på denne 1.mai'en :) :)

Anonym poster: 0e3d0c1bb90f5963039ab9f6803e23b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig. Får håpe det holder da.

Anonym poster: 4e31dc9e728e55fa212a442f5c5dd389

Skrevet

Tragisk,barn skal ikke få barn!

Skrevet

Joda, men nå er de nå foreldre, så istedenfor å kalle det tragisk så man man heller prøve å glede seg over det og gjør det beste utav det. Man er ikke dømt til å mislykkes selvom man blir foreldre som tenåringer.

Nei, det er ikke det optimale, men å kalle det tragisk når det allerede er et faktum er i grunn bare dårlig gjort..

Anonym poster: 25c0f267fa520850dad3c67ddd88accc

Skrevet

Så bra :) syns det er teit å kalle det tragisk. Håper dem klarer å fortsette på skole, da går nok dette veldig bra :)

Anonym poster: 041cd90550639485f28ca1c9de8f63e3

Skrevet

Dette var ikke mye koselig. Heller tragisk at så unge mennesker plutselig har et barn å tenke på.

Anonym poster: 57f7f8490193a7e3a05b9513f5d6978d

Skrevet

Joda, men nå er de nå foreldre, så istedenfor å kalle det tragisk så man man heller prøve å glede seg over det og gjør det beste utav det. Man er ikke dømt til å mislykkes selvom man blir foreldre som tenåringer.

Nei, det er ikke det optimale, men å kalle det tragisk når det allerede er et faktum er i grunn bare dårlig gjort..

Anonym poster: 25c0f267fa520850dad3c67ddd88accc

Hun skulle ta abort da hun oppdaga det, men whoops hun var 6 mnd på vei da. Så da ble det å tenke framover mot en fødsel. Tøff jente, da, fortalte det til foreldre og etterhvert klassen og fritidsgruppa/-ene hun er medlem i. Synes alle rundt har taklet det bra og de støtter familien. hi

Skrevet

En venninne av meg ble mamma da hun var 14 år. Det var sinnsykt tøft for henne selv om foreldrene stilte mye opp. Hun fikk fullført ungdomsskolen, men klarte ikke ta videregående (må flytte fra bygda for å ta vgs og som 16-åring med liten baby på hybel....).

I dag er hun noen og tredve, klarer seg fint, har 3 barn og har tatt utdannelse i voksen alder, men jeg tror ikke hun vil anbefale noen å få barn mens man selv enda er et barn.

Anonym poster: 549bed32915250247c6b2dc57cee3aa4

Skrevet

Jeg håper dere skjønte hva jeg mente med "koselig historie". Det er tragisk, ja, men jeg ville fortelle den og ville ikke baksnakke og snakke negativt "Vet dere hva!?? Naboen vår fikk baby i går og hun er 15!!!!!!!!!!!!!!!!" For eksempel. For det går jo bra med dem. Selv om det nok blir tøft. Hun får ikke gå på den skolen hun og venninnene hadde planlagt å søke på, eller den utdanninga hun allerede hadde sikta seg inn på. Men hun har en kjæreste på 17 som elsker henne og takler papparollen supert. Foreldre som bor sammen og støtter. En søster som stiller opp. "Svigerforeldre" som bor sammen og tar "sin del". Det er jo ei god historie. Sånn, da fikk jeg sagt det! :):D hi

Skrevet

.

Skrevet

Hvem avgjør hvem som er mer skikket enn andre til å få barn? Er du en bedre forelder enn denne jenta eller gutten? Stygt å si at det er tragisk, selv om det kanskje var mindre heldig. Vi får håpe at de gjør det beste ut av det.

Anonym poster: 02cb84b555cf29a02b7c2f6feac09f37

Skrevet

Jeg tror nok jeg vet om ting som er mer tragisk enn dette....

Det er ikke en ideell situasjon, men de fleste gjør da det beste ut av den situasjonen de er i :-)

De aller fleste går der bra med, noen trenger ekstra hjelp på veien.

Ei her i fra fikk baby da hun var 14 år, jeg som da var 18 syntes det var helt sykt.

Hun har klart seg utrolig bra, og studerer nå som 20 åring på høgskole.

Anonym poster: fab6b01eee029baa17ae8aaecd74b471

Skrevet

Akkurat som om det er en tragedie å få barn! Barnslig kommentar. Selvsagt ikke en ideell situasjon, men utrolig flott at tenåringene står på og får støtte fra de rundt seg :)

Var selv tenåring da min eldste ble født og jeg har stått på fra dag 1 for oss, er stolt av meg selv, min samboer og sønn og angrer ikke ett sekund på det valget jeg tok.

Skrevet

Det er sannelig ikke mange "voksne" som skal få barn heller.

Skrevet

Been there!:-) Og set er ikke så gale som alle andre skal ha det til. Jeg og alle jeg kjenner som har vært i den situasjonen har klart seg meget bra. Selvom forholdet mest sannsynlig kommer til å ryke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...