Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Er bare 5 uker på vei. Og i dag opplevde jeg en blødning. Var ikke mye blod, ble borte etter 2 tørk. Ingenting i trusa. Har ikke vært mer siden, og det er noen timer siden nå. Blodet var friskt, og var innblandet i litt slim. Eneste jeg kjenner nå er litt murring nederst i magen, og i ryggen, litt av og på. Kan dette være starten på SA? Er det noen som har opplevd en lignende blødning, som det har gått bra med? Er førstegangs, og veldig stresset nå. Anonym poster: 8db679b36a2cfebf71350cafaf4db442
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Det kan være starten, men det kan også godt være en uskyldig blødning. Jeg har hatt blødninger de tre siste gangene jeg har vært gravid. To ganger var det kraftige blødninger ganske raskt, og med påfølgende smerter. Det var spontanaborter. Denne gangen var det tre blødninger med litt smerter, men mye mindre og lysere blod uten klumpdannelser. Det gikk bra. Håper det gir seg for deg også, og at alt er i orden. Anonym poster: 19f12953dfe9cd36f65b372c7757b040
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå