Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Jeg trenger litt underholdning Anonym poster: 65eeec1707b5759b6be0c45b0939b4bb
MammantilNurket Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 (endret) Dessverre har ingen blogg, men hvis jeg hadde hatt en blogg skulle den ha hett "Forskerfrue" og jeg skulle ha blogget om min superglamorøse hverdag i rekkehus på bygda. Jeg skulle ha tatt masse bilder av pus og mine interiørprisjekter - i dag har jeg f.eks. fjernet kattehår med rulle fra en stol og kjørt renseprogram på stekeovnen, jeg har også en hagegnom i hagen. Jeg skulle lagt ut bilder av mitt fantastiske walk-in-closet som nå er fyllt med flyttekasser fra Clas Ohlson. For ikke å glemme jeg maten lager ... Dagens frokost: ristet brød med Nutella Dagens lunch: rustet brød med Nuttella Middag: Frossen hjemmelaget pizza fra sist helg som jeg glemte å legge bakepapir under (det var derfor jeg måtte rense ovnen). Dagens outfit må med: støttestrømper, preggisstruser, kosebukse og genser. Vårens obligatoriske tilbehør: trillebag. Skulle også hatt "ukens magebilde" hvor jeg kunne vist frem de flotte tigerstripene som har dukket opp på magen min Tror bloggen min hadde toppen listen på blogg.no og Fotballfruen kunne bare ha gått og gjemt seg i en skuff Endret 1. mai 2013 av MammantilNurket
Monajenten Skrevet 1. mai 2013 #3 Skrevet 1. mai 2013 Dessverre har ingen blogg, men hvis jeg hadde hatt en blogg skulle den ha hett "Forskerfrue" og jeg skulle ha blogget om min superglamorøse hverdag i rekkehus på bygda. Jeg skulle ha tatt masse bilder av pus og mine interiørprisjekter - i dag har jeg f.eks. fjernet kattehår med rulle fra en stol og kjørt renseprogram på stekeovnen, jeg har også en hagegnom i hagen. Jeg skulle lagt ut bilder av mitt fantastiske walk-in-closet som nå er fyllt med flyttekasser fra Clas Ohlson. For ikke å glemme jeg maten lager ... Dagens frokost: ristet brød med Nutella Dagens lunch: rustet brød med Nuttella Middag: Frossen hjemmelaget pizza fra sist helg som jeg glemte å legge bakepapir under (det var derfor jeg måtte rense ovnen). Dagens outfit må med: støttestrømper, preggisstruser, kosebukse og genser. Vårens obligatoriske tilbehør: trillebag. Skulle også hatt "ukens magebilde" hvor jeg kunne vist frem de flotte tigerstripene som har dukket opp på magen min Tror bloggen min hadde toppen listen på blogg.no og Fotballfruen kunne bare ha gått og gjemt seg i en skuff HAHAHA, den bloggen vil jeg gjerne lese Sikker på du hadde røket rett til topps Jeg er like lekker som deg for tiden, og for øyeblikket går det stort sett i mozell light og is med peanøtter og non stop <3
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #4 Skrevet 1. mai 2013 Ikke en blogg, men jeg så nettopp at noen postet denne på Facebook. Får en virkelig til å tenke... http://www.rights.no/2013/04/norske-gutter-i-det-nye-norge/ Anonym poster: 54de116e73c23b89d6ff977d79d06e9b
MammantilNurket Skrevet 1. mai 2013 #5 Skrevet 1. mai 2013 Dessverre har ingen blogg, men hvis jeg hadde hatt en blogg skulle den ha hett "Forskerfrue" og jeg skulle ha blogget om min superglamorøse hverdag i rekkehus på bygda. Jeg skulle ha tatt masse bilder av pus og mine interiørprisjekter - i dag har jeg f.eks. fjernet kattehår med rulle fra en stol og kjørt renseprogram på stekeovnen, jeg har også en hagegnom i hagen. Jeg skulle lagt ut bilder av mitt fantastiske walk-in-closet som nå er fyllt med flyttekasser fra Clas Ohlson. For ikke å glemme jeg maten lager ... Dagens frokost: ristet brød med Nutella Dagens lunch: rustet brød med Nuttella Middag: Frossen hjemmelaget pizza fra sist helg som jeg glemte å legge bakepapir under (det var derfor jeg måtte rense ovnen). Dagens outfit må med: støttestrømper, preggisstruser, kosebukse og genser. Vårens obligatoriske tilbehør: trillebag. Skulle også hatt "ukens magebilde" hvor jeg kunne vist frem de flotte tigerstripene som har dukket opp på magen min Tror bloggen min hadde toppen listen på blogg.no og Fotballfruen kunne bare ha gått og gjemt seg i en skuff HAHAHA, den bloggen vil jeg gjerne lese Sikker på du hadde røket rett til topps Jeg er like lekker som deg for tiden, og for øyeblikket går det stort sett i mozell light og is med peanøtter og non stop <3 Oh ... is ... nammenam! Jeg har også sånne fine trebokstaver. Det skal egentlig stå "PRINSESSE", men de stokkes stadig vekk om på slik st det blir: "PISSNESER", "SS PENISER", "PISSERENS" - veldig stylish
Monajenten Skrevet 1. mai 2013 #6 Skrevet 1. mai 2013 Dessverre har ingen blogg, men hvis jeg hadde hatt en blogg skulle den ha hett "Forskerfrue" og jeg skulle ha blogget om min superglamorøse hverdag i rekkehus på bygda. Jeg skulle ha tatt masse bilder av pus og mine interiørprisjekter - i dag har jeg f.eks. fjernet kattehår med rulle fra en stol og kjørt renseprogram på stekeovnen, jeg har også en hagegnom i hagen. Jeg skulle lagt ut bilder av mitt fantastiske walk-in-closet som nå er fyllt med flyttekasser fra Clas Ohlson. For ikke å glemme jeg maten lager ... Dagens frokost: ristet brød med Nutella Dagens lunch: rustet brød med Nuttella Middag: Frossen hjemmelaget pizza fra sist helg som jeg glemte å legge bakepapir under (det var derfor jeg måtte rense ovnen). Dagens outfit må med: støttestrømper, preggisstruser, kosebukse og genser. Vårens obligatoriske tilbehør: trillebag. Skulle også hatt "ukens magebilde" hvor jeg kunne vist frem de flotte tigerstripene som har dukket opp på magen min Tror bloggen min hadde toppen listen på blogg.no og Fotballfruen kunne bare ha gått og gjemt seg i en skuff HAHAHA, den bloggen vil jeg gjerne lese Sikker på du hadde røket rett til topps Jeg er like lekker som deg for tiden, og for øyeblikket går det stort sett i mozell light og is med peanøtter og non stop <3 Oh ... is ... nammenam! Jeg har også sånne fine trebokstaver. Det skal egentlig stå "PRINSESSE", men de stokkes stadig vekk om på slik st det blir: "PISSNESER", "SS PENISER", "PISSERENS" - veldig stylish Nydelig, sånne skulle jeg gjerne hatt også. Regner med de er rosa med stjerner eller kroner på? Is ja, nå gleder jeg meg til å hive ungene i seng sånn at jeg kan finne frem isen min Når har du termin egentlig?
Nettie+jentungen Skrevet 1. mai 2013 #7 Skrevet 1. mai 2013 Dessverre har ingen blogg, men hvis jeg hadde hatt en blogg skulle den ha hett "Forskerfrue" og jeg skulle ha blogget om min superglamorøse hverdag i rekkehus på bygda. Jeg skulle ha tatt masse bilder av pus og mine interiørprisjekter - i dag har jeg f.eks. fjernet kattehår med rulle fra en stol og kjørt renseprogram på stekeovnen, jeg har også en hagegnom i hagen. Jeg skulle lagt ut bilder av mitt fantastiske walk-in-closet som nå er fyllt med flyttekasser fra Clas Ohlson. For ikke å glemme jeg maten lager ... Dagens frokost: ristet brød med Nutella Dagens lunch: rustet brød med Nuttella Middag: Frossen hjemmelaget pizza fra sist helg som jeg glemte å legge bakepapir under (det var derfor jeg måtte rense ovnen). Dagens outfit må med: støttestrømper, preggisstruser, kosebukse og genser. Vårens obligatoriske tilbehør: trillebag. Skulle også hatt "ukens magebilde" hvor jeg kunne vist frem de flotte tigerstripene som har dukket opp på magen min Tror bloggen min hadde toppen listen på blogg.no og Fotballfruen kunne bare ha gått og gjemt seg i en skuff Ååh, hvordan smaker egentlig rustet brød? hadde du hatt blogg kunne du lagt ut oppskriften
You can call me Dårris Skrevet 1. mai 2013 #8 Skrevet 1. mai 2013 Dessverre har ingen blogg, men hvis jeg hadde hatt en blogg skulle den ha hett "Forskerfrue" og jeg skulle ha blogget om min superglamorøse hverdag i rekkehus på bygda. Jeg skulle ha tatt masse bilder av pus og mine interiørprisjekter - i dag har jeg f.eks. fjernet kattehår med rulle fra en stol og kjørt renseprogram på stekeovnen, jeg har også en hagegnom i hagen. Jeg skulle lagt ut bilder av mitt fantastiske walk-in-closet som nå er fyllt med flyttekasser fra Clas Ohlson. For ikke å glemme jeg maten lager ... Dagens frokost: ristet brød med Nutella Dagens lunch: rustet brød med Nuttella Middag: Frossen hjemmelaget pizza fra sist helg som jeg glemte å legge bakepapir under (det var derfor jeg måtte rense ovnen). Dagens outfit må med: støttestrømper, preggisstruser, kosebukse og genser. Vårens obligatoriske tilbehør: trillebag. Skulle også hatt "ukens magebilde" hvor jeg kunne vist frem de flotte tigerstripene som har dukket opp på magen min Tror bloggen min hadde toppen listen på blogg.no og Fotballfruen kunne bare ha gått og gjemt seg i en skuff HAHAHA, den bloggen vil jeg gjerne lese Sikker på du hadde røket rett til topps Jeg er like lekker som deg for tiden, og for øyeblikket går det stort sett i mozell light og is med peanøtter og non stop <3 Oh ... is ... nammenam! Jeg har også sånne fine trebokstaver. Det skal egentlig stå "PRINSESSE", men de stokkes stadig vekk om på slik st det blir: "PISSNESER", "SS PENISER", "PISSERENS" - veldig stylish Håhåååiii! Der ble du dagens favoritt Godt å høre at noen har samme fortreffelige motesans som meg i dag. For øvrig syns jeg det er helt på sin plass å ha ordet PISSERENS i stuevinduet. Vurderer det selv. Forresten så har jeg ikke blogg.
MammantilNurket Skrevet 1. mai 2013 #9 Skrevet 1. mai 2013 Dessverre har ingen blogg, men hvis jeg hadde hatt en blogg skulle den ha hett "Forskerfrue" og jeg skulle ha blogget om min superglamorøse hverdag i rekkehus på bygda. Jeg skulle ha tatt masse bilder av pus og mine interiørprisjekter - i dag har jeg f.eks. fjernet kattehår med rulle fra en stol og kjørt renseprogram på stekeovnen, jeg har også en hagegnom i hagen. Jeg skulle lagt ut bilder av mitt fantastiske walk-in-closet som nå er fyllt med flyttekasser fra Clas Ohlson. For ikke å glemme jeg maten lager ... Dagens frokost: ristet brød med Nutella Dagens lunch: rustet brød med Nuttella Middag: Frossen hjemmelaget pizza fra sist helg som jeg glemte å legge bakepapir under (det var derfor jeg måtte rense ovnen). Dagens outfit må med: støttestrømper, preggisstruser, kosebukse og genser. Vårens obligatoriske tilbehør: trillebag. Skulle også hatt "ukens magebilde" hvor jeg kunne vist frem de flotte tigerstripene som har dukket opp på magen min Tror bloggen min hadde toppen listen på blogg.no og Fotballfruen kunne bare ha gått og gjemt seg i en skuff Ååh, hvordan smaker egentlig rustet brød? hadde du hatt blogg kunne du lagt ut oppskriften Skulle lagt ut oppskrift på ALLE mine delikate krumspring, skal jeg si deg F.eks. Ristet brød med peanøttsmør og syltetøy.
MammantilNurket Skrevet 1. mai 2013 #10 Skrevet 1. mai 2013 Dessverre har ingen blogg, men hvis jeg hadde hatt en blogg skulle den ha hett "Forskerfrue" og jeg skulle ha blogget om min superglamorøse hverdag i rekkehus på bygda. Jeg skulle ha tatt masse bilder av pus og mine interiørprisjekter - i dag har jeg f.eks. fjernet kattehår med rulle fra en stol og kjørt renseprogram på stekeovnen, jeg har også en hagegnom i hagen. Jeg skulle lagt ut bilder av mitt fantastiske walk-in-closet som nå er fyllt med flyttekasser fra Clas Ohlson. For ikke å glemme jeg maten lager ... Dagens frokost: ristet brød med Nutella Dagens lunch: rustet brød med Nuttella Middag: Frossen hjemmelaget pizza fra sist helg som jeg glemte å legge bakepapir under (det var derfor jeg måtte rense ovnen). Dagens outfit må med: støttestrømper, preggisstruser, kosebukse og genser. Vårens obligatoriske tilbehør: trillebag. Skulle også hatt "ukens magebilde" hvor jeg kunne vist frem de flotte tigerstripene som har dukket opp på magen min Tror bloggen min hadde toppen listen på blogg.no og Fotballfruen kunne bare ha gått og gjemt seg i en skuff HAHAHA, den bloggen vil jeg gjerne lese Sikker på du hadde røket rett til topps Jeg er like lekker som deg for tiden, og for øyeblikket går det stort sett i mozell light og is med peanøtter og non stop <3 Oh ... is ... nammenam! Jeg har også sånne fine trebokstaver. Det skal egentlig stå "PRINSESSE", men de stokkes stadig vekk om på slik st det blir: "PISSNESER", "SS PENISER", "PISSERENS" - veldig stylish Nydelig, sånne skulle jeg gjerne hatt også. Regner med de er rosa med stjerner eller kroner på? Is ja, nå gleder jeg meg til å hive ungene i seng sånn at jeg kan finne frem isen min Når har du termin egentlig? UL-termin 11/7, men skal inn for KS en uke før Skulle selvsagt skrevet masse på "bloggissen" min om mitt dysfunksjonelle bekken
Monajenten Skrevet 1. mai 2013 #11 Skrevet 1. mai 2013 Dysfunksjonelt bekken er lite kult, vet alt om det Nærmer seg litt da, spennende! I mellomtiden syns jeg du bør vurdere å skrive den bloggen din, og jeg støtter forslaget om pisserens i vinduet
MammantilNurket Skrevet 1. mai 2013 #12 Skrevet 1. mai 2013 Dysfunksjonelt bekken er lite kult, vet alt om det Nærmer seg litt da, spennende! I mellomtiden syns jeg du bør vurdere å skrive den bloggen din, og jeg støtter forslaget om pisserens i vinduet Betrakter meg selv som en liten "freak of nature".... moahaha, men tror bloggen min hadde blitt veeeldig kjedelig. Sikker på at jeg ville blitt kontaktet sv sponsorer for å SLUTTE å blogge
Monajenten Skrevet 1. mai 2013 #13 Skrevet 1. mai 2013 Dysfunksjonelt bekken er lite kult, vet alt om det Nærmer seg litt da, spennende! I mellomtiden syns jeg du bør vurdere å skrive den bloggen din, og jeg støtter forslaget om pisserens i vinduet Betrakter meg selv som en liten "freak of nature".... moahaha, men tror bloggen min hadde blitt veeeldig kjedelig. Sikker på at jeg ville blitt kontaktet sv sponsorer for å SLUTTE å blogge Hahaha det hadde jo i grunnen vært ganske så kult
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 1. mai 2013 #14 Skrevet 1. mai 2013 MammantilNurket Kan du ikke vær så snill å begynne å blogge. Den bloggen kommer jeg til å bli en trofast følger av
MammantilNurket Skrevet 1. mai 2013 #15 Skrevet 1. mai 2013 MammantilNurket Kan du ikke vær så snill å begynne å blogge. Den bloggen kommer jeg til å bli en trofast følger av Livet mitt er seriøst kjedelig Dessuten husker jeg med GRU og SKREKK hvordan den arme "Februarprins" fikk gjennomgå etter at hun la ut link til sin blogg med bilde etc. Hun flyktet jo hals over hode fra DiB-universet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå