Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Han skulle stå opp med ungene idag. Jeg sto opp, fant frokost, tok på de klær og satt på litt barne-tv mens de spiste. Så gikk jeg å la meg igjen og ba mannen stå opp. Etter en time var han enda ikke våken, og da kom ungene å spurte etter hjelp til noe. Da ble han sur og begynte å brøle å kjefte. Herregud, hvorfor ikke bare STÅ OPP. Er så drita lei av morgengretne folk at jeg spyr. Så nå skulle de spise lunsj, jeg spiser ikke for jeg er så utrolig kvalm. Så setter han barna til bords og går selv og setter seg i sofaen. Jeg sier han får sette seg med bordet sammen med barna, så gjør han det da, men jeg må SI det til han.. Jises!!!!!!!!!!! Anonym poster: 5c2f908a4a48c8591c8b47d4f4dba118
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Å jeg blir så MATT av slike sure, kjeftende sutrekjerringer! La nå for all del mannen gjøre ting på sin egen måte, er ikke bare din måte som er riktig vet du. Synes jaggu synd på mannen din jeg. Anonym poster: b33fa2cb2fa6dc506ffd1ba5cb3d12dd
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #3 Skrevet 1. mai 2013 Skjønner deg. Mannen her er også morgengretten og jeg blir gaaaal. Det er ikke greit å bli drit sur fordi han MÅ stå opp. Stakkars barna som får kjeft for ingenting. Hvor finner vi morgenglade menn som klarer å bruke hodet selv? Anonym poster: 4802b9fb61ec840397aeec04423e0e2d
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #4 Skrevet 1. mai 2013 Å jeg blir så MATT av slike sure, kjeftende sutrekjerringer! La nå for all del mannen gjøre ting på sin egen måte, er ikke bare din måte som er riktig vet du. Synes jaggu synd på mannen din jeg. Anonym poster: b33fa2cb2fa6dc506ffd1ba5cb3d12dd Er du helt blåst? Kaller du det denne mannen til HI gjør "måte" i det hele tatt - å ikke stå opp, å ikke stelle ungene, å ikke gidde, å ikke gjøre annet enn kjefte? Jo, forsåvidt er det jo en passiv-aggressiv måte å lure seg unna på, men det er også det hele. Anonym poster: cc2aa1797e729155516ea3cc5b0ca1db
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #5 Skrevet 1. mai 2013 Å jeg blir så MATT av slike sure, kjeftende sutrekjerringer! La nå for all del mannen gjøre ting på sin egen måte, er ikke bare din måte som er riktig vet du. Synes jaggu synd på mannen din jeg. Anonym poster: b33fa2cb2fa6dc506ffd1ba5cb3d12dd Jeg synes synd på deg jeg, som ikke tør å kreve noe for deg selv, men tydeligvis spiller etter de stakkars mennenes pipe... Får frysninger av damer/menn som lar partneren styre hele dagen. Forstår HI godt. Det er slitsomt å måtte gi beskjed om slike småting som han burde visst selv. Tror sutringen din kom etter latskapen hans og ikke omvendt. Håper han forstår det etterhvert. Det er utrolig trist å føle seg klagete og sutrete fordi mannen alltid må få beskjed om hva som må gjøres og hvordan. Anonym poster: 14e51f4fb6d959a0e8b622807271356b
Mammaaaaaa Skrevet 1. mai 2013 #6 Skrevet 1. mai 2013 Å jeg blir så MATT av slike sure, kjeftende sutrekjerringer! La nå for all del mannen gjøre ting på sin egen måte, er ikke bare din måte som er riktig vet du. Synes jaggu synd på mannen din jeg. Anonym poster: b33fa2cb2fa6dc506ffd1ba5cb3d12dd Hadde du faktisk godtatt dette?? Hadde sparka mannen ut av senga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå