Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Sønnen min på snart 3 år klager mye på at han har vondt i magen. Vi har ikke tatt det opp med lege før nå siden han ikke gråter, og det går bort igjen etter noen timer. Han har hatt av og på vondt i flere måneder, og nesten hver dag. Han er fin i formen ellers, men spiser periodevis lite. Spesielt når han sier han har vondt i magen. Har tenkt at det er fordi han ikke spiser at han har vondt, men tror nå at han ikke spiser fordi han har vondt. Vet ikke hva det kan komme av, det virker som han tåler det meste av mat. Får ikke utslett eller dårlig mage. Men så kom jeg til å tenke på at navlen hans ofte er litt rar. Den ser stortsett vanlig ut, men ofte buler den veldig mye ut også. Trykker jeg der det buler ut, så kommer det en ekkel knirkelyd, og det "forsvinner" inn igjen på en måte. Kan det være en veldig liten navlebrokk selv om den ikke synes hele tiden? Gjør navlebrokk vondt? Har bestil time hos legen nå altså, men har ikke fått time før om 2 uker. Spør derfor her først. Anonym poster: 5c07b0fe0cdf389c3405fa8917cfadf9
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Alle former for brokk gjør vondt hvis det er inneklemt. Hvis det brokket er inneklemt over tid kan det føre til stopp i blodtilførselen, som må opereres raskt. Hvis det er veldig vondt over tid (timer) må dere kontakte lege. Når det er sagt, synes jeg det er vanskelig å si ut i fra det du beskriver om dette er navlebrokk eller ikke, evt. hva annet dette kan være. Men ikke nøl med å be om time samme dag hos fastlegen hvis dette blir verre, evt. kontakte legevakten. God bedring til gutten din! Anonym poster: 0a50c5c4de68e6e33b68f159ec8ee172
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå