Gå til innhold

Bunad og 17.mai...


Møøø

Anbefalte innlegg

Prøvde bunaden min i dag. Prøvde den før frokost og den var trang, som forventet... Lurer på om jeg i det hele tatt får den på 17.mai... Hva skal jeg da ha på meg? Sukk... Andre med samme problem? Hva skal dere ha på dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal i konfirmasjon i helgen og har flyttet litt på knapper og styr for å kunne bruke den denne helgen :P Men, jeg har ikke sjans til å få den på meg 17.mai. Blir vel å finne en fin kjole jeg kan bruke istedenfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bunad var litt trang fra før, så ingen vits i å prøve den i år en gang! Jeg har nettopp bestilt meg en fin tunika fra HM (mørkeblå med hvite prikker) som jeg skal ha på meg sammen med en hvit tights og hvite småsko. Har bestilt matchende kjole til vesla også, og noe som matcher til guttungen, så gjenstår bare å finne et slips til gubben i "norske farger", hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å prøve bunaden til helga. Håper den passer, men frykter vel igrunn at jeg må ut og handle på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker til Kroatia på ferie en uke den 16. Mai, så 17. Mai-antrekket mitt blir nok betraktelig lettere enn bunad! ;) tipper et tynt omslagsskjørt og en pen topp blir veien å gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, det hørtes digg ut Polarqueen! Her har vi skolebarn som skal gå i tog, så må "desverre" ut blant folk her uansett vær og vind ;) Men jeg har seriøst ikke klær som både er fine, som passer magen min OG som passer til dårlig vær... Blir spennende å se! Føler ikke den tunikaen min er fin nok til 17.mai, med bare en tynn hvit tights under heller... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en hallingbudnad, så den passer uansett:) Ikke noe problem å gå høygravid i engang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rett og slett ikke orket å prøve bunaden engang. Presset meg inn i bunaden 17.mai da jeg gikk gravid med vesla (var omtrent like langt på vei da, som nå) - og det o-r-k-e-r jeg ikke en gang til ;)

 

Så har kjøpt meg en kjole. Blir to konfirmasjoner og to barnedåper med mage, så er greit å ha noe som passer om noen uker og måneder også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må flytte på hektet som held bunaden saman i livet og sette på ei sølje til i beltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal i 60-årslag om en drøy måned, så jeg trenger jo noe da... Men med det været som er spådd på fredag satser jeg på noe varmt... Har ei strikkedrakt jeg kan ha, men da blir gravidmagen veldig synlig... Vet ikke om jeg egentlig ønsker at hele bygda skal vite om mini ennå... Men men, det vet de vel snart uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...