Gå til innhold

jeg er så møkk hakke lei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne stygge mammakroppen. mammakropp er det styggeste som finnes....

hva er vel verre enn masse strekkmerker og ekstra hud? Henge pupper og ødelagt underliv???

Åååååårh!

Anonym poster: 6e1667e19f1f2519e5c3e7e23504800b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj da. Jeg må innrømme at jeg ikke syntes sånt er pent heller, og har sluppet unna. MEN du kan gjøre den bedre med riktig kosthold og styrketrening. Det ser mye bedre ut med en stram kropp og strekkmerker enn en slapp kropp med det.

Anonym poster: 5e861fce57051b3330701d81aaeaaac3

Skrevet

Da har du et veldig snevert bilde av hva som er vakkert. Jeg synes aldeles ikke en mammakropp er det styggeste som finnes, heldigvis.

Jeg synes ikke nødvendigvis at strekkmerker er så vakre, men de 'ødelegger' på ingen måte noens kropp. Det er mer hvordan du føler deg og bærer det som gir inntrykk av flott kropp eller ei.

Radmagre kropper er heller ikke vakkert (kanskje på reklamebilder, men irl ser det bare sykt ut), men igjen, dersom man oppfører seg stolt og selvsikkert blir det flott likevel.

Anonym poster: 1dcac8a5d3999192e1061a59c61a5bc2

Skrevet

Hehe, det stemmer ikke. Jeg har sett damer som er SÅ stolte av strekkmerkene sine og kroppen sin også ser de helt jævlige ut. Haha...

En stram kropp full av strekkmerker kunne like gjerne vært slapp. Overhode ikke pent.

Jeg trener og spiser kjempe sunt. Og med kjempe sunt så mener jeg salater, smoothier, mest proteiner og minst mulig karbo.

Min kropp kan aldri bli fin. Aldri. Jeg kommer aldri til å bli lykkelig når jeg ser ut som en mamma. Usj og usj..

Hva kan mulig være verre enn strekkmerker, henge mage (ekstra hud) og henge pupper ? Si meg det gjerne!

Skrevet

Haha! Stakkars deg HI! Synes faktisk oppriktig synd på deg som ikke klarer å bare forsone deg med at kroppen forandrer seg etter en graviditet.

Hadde du kanskje sett for deg at du skulle se lik ut som før?

Anonym poster: 66f02035dbd75f1e0bec18aafbf28ab4

Skrevet

Du kunne vært lam, blind, hjerneskadet eller uten armer og bein. Vær glad kroppen din fungerer og at helsa er bra.

Vær takknemlig for at du er så heldig å ha fått barn, det beste som finnes.

Anonym poster: e55eb7a95ca9b9a7d33980eaa68f224b

Skrevet

Hehe, det stemmer ikke. Jeg har sett damer som er SÅ stolte av strekkmerkene sine og kroppen sin også ser de helt jævlige ut. Haha...

En stram kropp full av strekkmerker kunne like gjerne vært slapp. Overhode ikke pent.

Jeg trener og spiser kjempe sunt. Og med kjempe sunt så mener jeg salater, smoothier, mest proteiner og minst mulig karbo.

Min kropp kan aldri bli fin. Aldri. Jeg kommer aldri til å bli lykkelig når jeg ser ut som en mamma. Usj og usj..

Hva kan mulig være verre enn strekkmerker, henge mage (ekstra hud) og henge pupper ? Si meg det gjerne!

Jeg regner med at du ikke er bokstavlig når du mener at ingenting er verre enn en kropp som bærer preg av å ha bært frem og født et barn?

Jeg har en søster som var i trafikkulykke som tenåring og som har arr etter hudavskrapning og operasjoner over nesten hele kroppen, det er kun en arm som ikke har noen form for arr. Jeg tror ikke hun er veldig opptatt av strekkmerkene sine, for å si det sånn.

Jeg følger lille Even som fikk nesten hele kroppen brannskadd og jeg har en venninne som så inderlig gjerne skulle kunne bli gravid og som hadde tatt imot strekkmerkene og hengepuppene med glede.

Om du er så opptatt av hvordan du ser ut at du lar en fullt fungerende kropp med merker etter graviditet ta fra deg livsgleden bør du søke profesjonell hjelp. Det er ikke en frisk tankegang.

Anonym poster: 3163663e05fd5f8c4e7da6e660bbd488

Skrevet

Herregud. Der må da gå an å hate hvordan man ser ut selvom man er glade i barna sine? TAkknemlig for livet og alt det der? Det hjelper ikke barn i Afrika at jeg spiser alt jeg har på fatet mitt. Hvorfor skal jeg ta til takke med en ødelagt kropp bare fordi noen er brannskadet ?

Kroppen min blir ikke automatisk fin bare fordi jeg har fått barn.

Skrevet

Du er skikkelig stygg, HI, både på utsiden og på innsiden :) Har du flere barn? I så fall er du heldig. Tenk på den mannen som vil putte pikken sin i en svær sekk med strekkmerker? Eller har dere kanskje lyset slokket mens dere har sex? Tipper du har dradd til Danmark og kjøpt deg sperm. Haha!

Anonym poster: 06b6ddf0cc4ae286a29ad34a076bfabd

Skrevet

Ja, barn = ødelagt kropp en gang og for alltid. Så valget et ditt, du burde tenkt deg om: barn eller kropp. Nå er det for sent. Jeg har valgt kroppen min, men er her bare for å la meg skremme av alle ødelagte gravidedamers kropper, så jeg ikke skal bli fristet til å få barn.

Anonym poster: 6d9a147b02265cb3dda6ac6849a78dde

Anonym poster: 6d9a147b02265cb3dda6ac6849a78dde

Skrevet

Etter graviditeten har jeg faktisk aldri før følt meg mere vell med kroppen enn før jeg ble gravid. Jeg har strekkmerker, heldigvis har jeg enda ikke fått hengepupper. Jeg er ikke stolt av kroppen min for den kan aldri bli en kropp til en supermodell. Men igjen så har jeg fått en enda bedre gave enn en vakker kropp, jeg har verdens mest vakre datter.

Tror jeg føler meg så komfortabel ettersom jeg er rett og slett voksen nå og har et helt annet perspektiv på livet nå enn det jeg hadde før jeg ble gravid. :)

En mammakropp vil ofte ikke være så vakker, men se på det vakre den har skapt :)

Skrevet

jeg er helt enig med deg hi. jeg sitter igjen med ti kilo for mye etter barna som jeg bare ikke får av samme f... hva jeg gjør. magen har sprukket i store krater både på langs og senere på tvers. har arr etter bukplastikk som er alt for langt opp og deler magen min i to. (alternativet hadde vert værre) puppene er slappe og strekkmerker nedover lårene og bak knærne. (takk mamma for den gode hudkvaliteten). lårene disser når jeg går eller pusser tennene. Jeg blir kvalm av meg selv. spiser sunt for å slanke meg, men tok ikke av et gram. så ble jeg gravid igjen. det er så urettferdig at her sitter venninnene mine som begge nettopp ble mødre med den samme slanke stramme kroppen de hadde før bare uker etter fødsel. mens min kropp ble helt krigsherjet! er ikke så lett og takke for at alt fungerer som det skal da. det blir ikke værre enn det føles for en selv vet dere!

ps. jeg er veldig glad i barna mine ♥

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener HI. Jeg har ikke fått babyen enda, men kroppen min er ikke fin... Tror ikke jeg vil bli så fin i kroppen som jeg var, men jeg skal gjøre min beste for å bli den beste versjonen av meg jeg kan være etter å ha født ett barn! :) høres kanskje dumt ut, men om ikke kardio og styrketrening hjelper, så må jeg faktisk ty til hjelp. Puppene må løftes, kanskje jeg må ha laser på strekkmerker(har ikke fått noen enda,men kommer vel..) , kanskje jeg trenger botox i panna etter 9mndr med stress og smerter... Om det er slik jeg kan bli fornøyd, så gjøre jeg med glede det! Men først må jeg ha prøvd alle mulige måter for å komme i form. Det tar masse tid, energi og krefter å trene seg fin om man har mye å jobbe mot. Du må ikke gi opp :) du er sikkert kjempe fin , men det hjelper ikke hva andre sier.... Det vet jeg alt om :/ god bedring og lykke til ;)

Skrevet

Er jeg stygg på innsiden bare fordi jeg ønsker og føle meg vel og fin?

Takk for det Venterpåfar! Du har skjønt det!

Det er ikke noe ok å bli totalt herpet etter kun to barn. Jeg fikk nr to kun fordi jeg ville ha søsken til min første. Intet annet for jeg viste at da var det ikke noe sjans for kroppen min.

Og hvem vil vel ikke føle seg attraktiv ? Føle at man kan gi mannen sin nytelse ?

Skrevet

Herregud. Der må da gå an å hate hvordan man ser ut selvom man er glade i barna sine? TAkknemlig for livet og alt det der? Det hjelper ikke barn i Afrika at jeg spiser alt jeg har på fatet mitt. Hvorfor skal jeg ta til takke med en ødelagt kropp bare fordi noen er brannskadet ?

Selvsagt er det lov å være misfornøyd med kroppen, men du spurte faktisk om det fantes noe verre - og mitt svar var at ja, det finnes mye verre ting enn å ha en kropp som viser at man har bært frem barn.

Anonym poster: 3163663e05fd5f8c4e7da6e660bbd488

Skrevet

Hva er verre? Jeg fikk vite at mammaen min har kreft i går, det er verre enn å ha en kropp som har båret barn og er frisk og fin. Få deg litt perspektiv.

Anonym poster: fae9ea3e868a1b9a9a12e32d38605ed1

Skrevet

Er jeg stygg på innsiden bare fordi jeg ønsker og føle meg vel og fin?

Takk for det Venterpåfar! Du har skjønt det!

Det er ikke noe ok å bli totalt herpet etter kun to barn. Jeg fikk nr to kun fordi jeg ville ha søsken til min første. Intet annet for jeg viste at da var det ikke noe sjans for kroppen min.

Og hvem vil vel ikke føle seg attraktiv ? Føle at man kan gi mannen sin nytelse ?

Er det mannen din som har forskrudd hodet ditt slik?

Det er ikke meningene man skal gå gjennom livet og se ut som en 17-åring i kroppen hele veien. Vi forandrer oss, kroppen eldes, sykdom, svangerskap, skader osv setter sine spor på kroppen vår og det er sånn det skal være.

Vi blir da ikke mindre attraktive og gir mennene våre mindre nytelse for det!

Det er klart man skal holde seg i form, spise sunt og passe på kroppen sin, men det er ikke nødvendig å se ut som et retusjert bilde i et glossa magasin for å være fornøyd.

Jeg har mine skavanker jeg også, men at mannen min begjærer meg og har stor nytelse av kroppen fremdeles er jeg overhodet ikke i tvil om.

Anonym poster: 6ddf59ed74a9e0196f6db7258484afb0

Skrevet

Hva kunne vært verre? Et liv uten de nydelige barna mine...

Anonym poster: 987f31413dd3431762d1d4c7453116dd

Skrevet

Hva er verre UTSEENDEMESSIG enn en mammakropp med hundrevis av strekkmerker, overheng og hengepupper?

Skrevet

Du får bare gå å henge deg, så stygg som du er. Eller innse at det finnes alvorligere ting i verden. Idiot.

Anonym poster: af1e9911b305e56dc97669de74088f8a

Skrevet

Jeg er slank, ingen strekkmerker og ei hengepupper. Men likvel misunner jeg søsteren min. Hun har hengemage/-pupper, strekkmerker og veier en kilo for mye. Likevel er hun PEN, har en utrolig utstråling, rett og slett vakker. Menn ser på henne og mannen er stolt. Det er noe med henne som gjør henne så vakker. Kroppen har ingenting å si. Jeg skulle ønske jeg så ut som henne.

Anonym poster: a145b2706e385b31172a3cb681c1187c

Skrevet

Du får bare kaste den stygge kroppen din.

Anonym poster: af1e9911b305e56dc97669de74088f8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...