DaTuMa Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Den bikkja vår har plutselig funnet ut at den vil grave hull i hagen. Han har aldri drevet med det før så jeg mistenker at det er noe spesielt nedgravd akkurat der han vil ha. Han graver alltid samme sted og spiser jorden i samme slengen. Ekkelt! Vi har nytt hus så ikke umulig at de tidligere eierne har gravd ned et dødt husdyr ellerno. Er nå som bakken har begynt og tine han graver. Hvordan få han til å slutte? Har prøvd å kalle han inn, kjefte, dytte han vekk.....ingenting hjelper. Han løper til hullet med en gang han kommer ut i hagen. Har ikke tid til å tisse engang
DaTuMa Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2013 Det har jeg ikke tenkt på. Når jeg tenker jordrotte så ser jeg bare for meg tegnefilm
DaTuMa Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2013 Ifølge mannen er det ikkeno hull lenger enn det hunden har gravd...så da kan det ikke være jordrotte. Andre forslag eller tips?
MammantilNurket Skrevet 1. mai 2013 #5 Skrevet 1. mai 2013 Så synd! Hadde det ikke vært stilig om det var en liten jordrotte med sånn "gruvehjelm"?
DaTuMa Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 1. mai 2013 Haha, ja da hadde jeg ledd godt. Så hadde mannen blitt skikkelig oppgitt fordi jeg garantert hadde begynt å mate dem og ta de med inn på middag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå